Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøg sabai sabai thai massage http://sabai-sabai.dk i søborg... Og øv øv for det...

stedet er ikke særligt beskrevet, så jeg tænkte at jeg vil tage een for holdet, og teste det ud. Måske jeg kunne finde min egen lille guldgruppe. 

Jeg ringede og bestilte tid, og fik fat inen rigtig sød stemme som viste sig at være Malii (tror jeg nok). En ok storbarmet thai, ikke helt slank, men men heller ikke fed. Hvis hun var god kunne hun være et godt knald pga af de store bryster.

jeg bestilte 30 minutter olie massage. Hun sagde 300, jeg gjorde opmærksom på hjemmeside prisen på 250, og hun sagde lidt modvilligt ok. Desværre havde jeg kun 300 i kontanter, og dem fik hun. Byttepengene udeblev... Nå men jeg vil ikke ødelægge stlemningen, så jeg lagde mig bare ned og fik en ok Massage. Hun er stærk og harvarme hænder. Der er ikke professionel massage, men hun lægger kræfterne i. Ingen pirring, og først da jeg blev vendt om kom de første intime berøringer. Jeg havde ellers besluttet at da der ikke var noget sjov i luften, ville jeg afvise et evt. Tilbud om ekstra. Men efter et par berøringer forsvandt fornuften, og jeg kunne få håndjob for 300 eller sex for 600 ekstra. Ok til sex sagde jeg, og tænkte at hun har jo store bryster, så helt galt kan det vel ikke gå. 

Hun gik, og kom tilbage, og efter 3 minutters behandling af staven, kom der kondom frem. Jeg sagde vent lidt, og hun sagde at den halve time jo faktisk var gået. Så jeg måtte bestige hende, og så ellers komme i en fart. Dødsygt, og og da hun skyndte på mig og sagde du skal være kommet om 5 minutter, foer den indre svinehund op i mig og jeg knalde hende hårdere og mindre hensynsfuldt. Det gjorde jeg så i præcis 5 minutter, og nåede lige at komme til tiden...Så fik jeg da den fornøjelse. 

Det blev så 35 minutte inkl. Jævn massage og dårlig sex for 900 kr. For 900 kr. Kunne jeg andre steder ha fået rigtig god sex, hvis jeg bare havde besluttet mig fra starten. Men når det virkelig svinger med thai massagepiger kan det være fedt. Men det her var ærgerligt.

så jeg "bør" atter have lært følgende:

1. hvis pigen fra starten ikke er engageret, eller der tidligt bliver uenighed om prisen, så gå....

2. Når der købes ekstra efter massage, så aftal helt præcis om sex-tiden er med i de oprindelige massageminutter, eller om det kommer oveni, og ideelt set hvor længe sexen må vare...

Så fortæl mig hvor jeg finder en thai sexpige, som er en lidt skør kugle på den gode thai måde. Det savner jeg efterhånden. Det hvor der grines og sexes og leges.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen et spørgsmål om kemi

nogle gange kan man mærke det fra starten, snakke sammen, spørge, hvor hun kommer fra i Thailand, hvor mange år i DK

familie, børn,  bopæl i DK  osv  osv

ang. sex,  kan det være, at hun dagen før, fik for meget og derfor hurtigt ville have det overstået denne gang

ligesom i lotto,  sometime Lucky !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi for et par dage siden og havde den samme oplevelse. Bestilte tantra men det kostede lige 100 kr. mere end der stod på nettet. Pigen var også buttet, så det er falske billeder i annoncen!

Da jeg kom, brændte de en anden kunde af. Kommer igen no way!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv - hvor ærgerligt med de dårlige oplevelser! 

Kan det ikke passe, at stedet er ejet af Pat??  (det hedder hun :) ), jeg vil tro at Pat også er i midt 30'erne - tæt på de 40 år; gode bryster og giver fuld pakke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På deres gamle adresse var der en ejer som godt kunne passe på din beskrivelse. hun havde nemlig ret gode og store bryster, og jeg har fået den fulde pakke hos hende for måske 8 måneder siden. Aner dog ikke om hun hedder Pat, eller om hun stadig ejer stedet. På den gamle adresse hang der billeder af hende på væggen i traditionel thai nationaldragt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...