Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var for Anny i onsdags.

Fik massage af mutter og en ung og lækker pige ved navn Soe.

Hun er lille , under 25 år, med bøjle (virker lidt for ung pige til mig), men en flot og slank krop med fine B skåls stritende bryster. 

Mutter fortalte at Doe kun havde været der i 2 dage, så Mutter ville hjælpe med massagen så Soe kunne lære det. 

Mutter var god til massage men Soe plaske bare oggave let massage, men det gjorde ikke noget, for det er ikke Pga af massage jeg var kommet :-)

Det endte med at Mutter forhandle ydelse og pris 1kilo, hvorefter hun gik. Jeg fik blowjob uden af Soe, i mens jeg slikker begge hendes huller. Hun sagde min pik var for stor til hende ØV Øv, det var måske rigtigt, men jeg kunne have tænkt mig at fylde hende op.

Bagefter fortsatte Soe med massagen.

Lidt for dyrt men en lækker ny pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 hende med bøjlen har været der siden november for jeg var inde hos hende i starten af november.  Ang sex med hende så er du ikke gået glip af noget.  Kedelig og uden indlevelse. 

Anni er den eneste der er værd og besøge der ang fuldpakke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende med bøjlen er intet vær når man bestille fuld pakke, man kan ikke få lov til at komme i bund så brokker hun sig og du må ikke tage hende bag fra, for at sige det du må ingen ting hun vil bestemme hvordan det skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 13/12/2015 at 11:43:

hende med bøjlen er intet vær når man bestille fuld pakke, man kan ikke få lov til at komme i bund så brokker hun sig og du må ikke tage hende bag fra, for at sige det du må ingen ting hun vil bestemme hvordan det skal være.

Korrekt,  samme oplevelse jeg havde med hende.

Tager kun på mariagervej hvis Anny lover at det er hende jeg får. Imo giver hun byens bedste bj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...