gmt 1 Skrevet 3. December, 2015 hejsa er her nogen der har prøvet hende her fra aalborg. overvejer det godt nok kraftigt https://annoncelight.dk/showad/190589 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 3. December, 2015 gmt skrev, for 5 timer siden: hejsa er her nogen der har prøvet hende her fra aalborg. overvejer det godt nok kraftigt https://annoncelight.dk/showad/190589 Det gør jeg IKKE. Hun afviser oral (før var det ingen oral uden kondom). Men tilbyder gladeligt sex uden. Og så er hun gravid! Hvad fanden har damen lige gang i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2015 Ja hun har vist været igang med konceptet i et stykke tid.. Så vi kan jo kun gisne om hvem der er faderen til barnet.. Men børnepenge fra 200 mænd i nærmeste opland er jo heller ikke småpenge hehe.. Jeg vil do nok anbefale hende en god kombineret kur af bredspektret antibiotika inden fødsel!! eller kejsersnit!! Kan man egentlig sige på fødestuen at an godt vil have kejsersnit fordi at man har haft ubeskyttet sex med 200 ubekendte mænd under graviditeten, og at man nu er bange for at man fejler alt på menukortet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 4. December, 2015 Ja lyder lidt specielt , jeg vil kun suttes uden , men sex skal være med , hun er lige modsat , mærkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmt 1 Skrevet 4. December, 2015 hmm ved ikke hvor i læser det. I profilen står der følgende: Trænger du til en hurtigt gang uforpligtende sex, er du 100% dansker, og en sød og rar mand, så skriv eller ring til mig Ung kvinde 175 høj 66kg Kun bag fra eller jeg rider dig . Sutter ikke Jeg er gravid med lille mave Ingen Anal 15 eller 30 min Ring eller skriv for pris Ses vi ,) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. December, 2015 ung pæn gravid kvinde evt uden Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 6. December, 2015 Ja, og der er altså priser både med og uden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg