Hop til indhold
hillerslev

SKUFFENDE

Recommended Posts

Hej. Var lige en tur forbi Lena i Odense i går, og jeg skulle ha fortsat videre.

For det bliver under ingen omstændigheder en gentagelse, intet af det der står i annoncen

blev jeg præsenteret for, tantekys lige lidt sut på brystvorterne nåde ikke under bæltestedet

før hun spurgte om hun skulle sutte og det var rimligt nok 5 min, når skal han ikke ind i varmen

op og ride ranke (der var lysten ved at fordufte) så hurtig i missionæren for bare at få lidt ud af det.

Hun er på Sexpiger, hun er også sommetider i Vejle.

Når jeg modtager besøg lægger jeg vægt på diskretion, gensidig respekt,  hygiejne og sikker sex.
I døren møder du mig diskret sminket, med lange ægte lakerede negle, høje hæle og kjole. Hvad du ikke kan se når jeg åbner døren for dig er mine luxsuriøse pikanterrier der gemmer på mine kvindelige former. Som du kan få adgang til

Jeg fik det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

Hvis det er Danske Lena der tales om, kan jeg kun tilslutte mig, hun lover en masse i sine annoncer og når man ringer hende op for, at aftale. Med det kniber lidt med at holde standraden når det kommer til stykket.

Hun har også skiftet navn et par gange, ved ikke om det har været for, at ryster dårlig omtale af 

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...