Hop til indhold
Den glade murer

Thai Orkide Massage

Recommended Posts

Var i går forbi Orkide massage på Suensonsgade 2 i Aalborg.

Det er bestemt ikke verdens smukkeste eller yngeste thai, men hun giver en massage der er værd at køre efter.

HJ klare hun også til UG med kryds og slange. Og ja, hun giver også den fulde pakke, men jeg bad ikke om den!

Havde været der før, og kommer der bestemt også igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er prisen for massage og hj. Har de travlt med hj eller tager de god tid med det. Har haft oplevelser nogle steder, hvor de mere eller mindre, er ved at rykke lillemanden af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, har også været der en enkelt gang, og det var ikke ejeren selv jeg fik en tur af. Fik og vide at hende der "behandlede" mig var der kun på deltid, Torsdag, fredag og nogle gange lørdag.

Jeg fik en god grundig massage, og HJ var bestemt også til mindebogen, og hun havde ikke travlt med og få mig i tøj og ud af døren da hun var færdig med at massere 1 tallet.

Gav 600 for en time massage + Hj.

spurgte hende dog ikke efter om hun solgte den store pakke også, men kan da være jeg vil det næste gang jeg kommer der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kuk-kuk skrev, 1 time siden:

Hejsa, har også været der en enkelt gang, og det var ikke ejeren selv jeg fik en tur af. Fik og vide at hende der "behandlede" mig var der kun på deltid, Torsdag, fredag og nogle gange lørdag.

Jeg fik en god grundig massage, og HJ var bestemt også til mindebogen, og hun havde ikke travlt med og få mig i tøj og ud af døren da hun var færdig med at massere 1 tallet.

Gav 600 for en time massage + Hj.

spurgte hende dog ikke efter om hun solgte den store pakke også, men kan da være jeg vil det næste gang jeg kommer der.

Jeg skal vist have kigget på dette sted også :) Er det tilladt at pille ved brysterne??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...