Hop til indhold
Helot

Judith – hot or not

Recommended Posts

I kender godt det med at gå tilbage til en fuser! Måske skal man også fra holde sig fra at gå tilbage til en succes – or not !

 

For det kan faktisk godt blive en lidt større oplevelse, lidt mere intimt, og lidt mere dejligt end det var første gang. De positive ord mangler der ingen af når man søger på Judith her på Eroguide.

Jeg tror jeg har skrevet det før; ".... man kan ikke adopterer andres oplevelser, men kun skabe sine egne" – gode eller dårlige.

 

Jeg besøgte Judith i dag kl 11 i Bording. Hvis jeg begynder at dissekerer besøget for jer, er det ikke mere min oplevelse, og når jeg tænker mig om, så sket der ikke noget ud over det normale. Kun det lille faktum at Judith og jeg var sammen med de rammer som vi havde aftalt - og skabte vores fælles oplevelse.

 

Jeg har kun et åbenlys spørgsmål tilbage, hvorfor bor Judith ikke hjemme ved mig ;-)

 

Ha’ en god dag

 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 3 timer siden:

Jeg har kun et åbenlys spørgsmål tilbage, hvorfor bor Judith ikke hjemme ved mig ;-)

 

Det må hun ikke for mig......!!!   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mærkelig anmeldelse! :wub: Judith er en skøn og utrolig flot pige, der yder en fantastisk service - lad hende nu blot rejse hjem og samle kræfter og så komme og forkæle os ind imellem. (hendes blowjob er i verdensklasse)

 

Vuf Vuf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke noget mærkeligt i hvad TS skriver. Som jeg læser det har han haft en god oplevelse. Det synes han andre skal vide, men detaljerne holder han for sig selv.

Men jeg kan selvfølgelig have misforstået noget :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse Helot. Det er jo helt filosofisk. Fremover vil jeg anmelde på samme måde. 

Jeg har kun hørt godt om Judith fra dem jeg kender, som har været på hende. Jeg har ikke selv været der. Men jeg tænker, at man må være godt dum, hvis man ikke forkæler sig selv med en omgang med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 5 timer siden:

Super anmeldelse Helot. Det er jo helt filosofisk. Fremover vil jeg anmelde på samme måde. 

Jeg har kun hørt godt om Judith fra dem jeg kender, som har været på hende. Jeg har ikke selv været der. Men jeg tænker, at man må være godt dum, hvis man ikke forkæler sig selv med en omgang med hende.

God tur ;-) håber du få en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...