Hop til indhold
Aarhuselsker

Mayuree´s Thaimassage - ingen sex

Recommended Posts

Grenåvej 737, 8541 Skødstrup
Tlf. 52 80 32 22
 

De der kun vil læse anmeldelser der indeholder patter med spermklatter, skal hoppe videre til næste tråd. 

 

Min gamle krop var helt til rotterne med låste skuldre, smertende baller og baglår-bla. 

Jeg havde hørt gode toner om Mayuree, så jeg tog chancen. 

Hun er en meget lille og meget spinkel pige, og smuk. Vel 150-160 cm, max 45 kg, kroppen kunne jeg ikke rigtig se detaljerne på, men det er jo også i denne forbindelse ligemeget. 

Jeg fortalte hvor jeg havde ondt, og der angreb hun på det nedrigeste, og spottede lige et par steder mere, hvor hun med meget nøjagtige tryk kunne pine mig yderligere :) Av for pokker, men hvor var det dejligt alligevel. Hun kom fint rundt om hele kroppen, ikke noget med at springe noget over, eller bare sjaske lidt olie på og så pladre rundt i det. Det er rigtig prof thaimassage, helt på højde med Monthila der har klinikken Wat Po i Auning. 

Der var ingen opmuntrende berøringer af avle udstyret, omend hun ikke var pedantisk med at dække af osv. 

Hun taler udmærket dansk og vi fik talt om mangt og meget. Hun spurgte hvor jeg havde fået massage før, og da jeg svarede bla. Lampoo fnisede hun vidende - nåh- nåh så det har du? 

Det animerede hende nu ikke til at tilbyde et udvidet menukort.

Stedet indbyder heller ikke til pjank. Der er gardiner for de 3 massage rum. Der er meget rent, lyst og luftigt i klinikken.. Hun er alene det meste af dagen, så hun skal også tage telefon og åbne døren. Men det gjorde hun nu på en måde der ikke irriterede. 

 

Så god massage af en pige der kan det - så er dette stedet. 

Pris for en time er 290, urtebold +50 kr mener jeg det var. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...