Hop til indhold
goodie

Wandee Wellness - herlig massage

Recommended Posts

Jeg har haft nogle rigtig gode oplevelser hos Wandee Wellness, her på det seneste med Anna, som er meget smuk og rigtig rar at være i selskab med. Senest var jeg på besøg i aftes og fik en herlig times forkælelse.

Hun er meget opmærksom på, at det er kunden i centrum, og man går fra massagen med en følelse af at være blevet behandlet som om at man var den eneste ene - og det er man jo ikke, helt sikkert.

Til gengæld har jeg desværre også oplevet Jenny, som er meget anderledes end Anna. Hende kan jeg desværre ikke anbefale. Hun er meget lidt kundeorienteret og virker som om hun bare skal videre og tjene nogle penge.

Så Jeg kan klart anbefale Anna hvis I er til lidt forkælelse, men jeg tror, at det vil være bedst at aftale tid hos Anna, for ellers risikerer man at løbe ind i Jenny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har oplevet gode ting hos Wandee, og nogle gange været lidt skuffet. Jeg ved ikke om Jenny og Jennifer er den samme. Jeg har haft et par super oplevelser med Jennifer ... men så vidt jeg ved er hun ikke længere hos Wandee, og jeg har ikke kunnet spore hende til et nyt sted endnu. Anyway ... Anna skal nok have et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik faktisk besøgt Anna for nogen tid siden. Hun er sød og sprød. Men hun havde store problemer med "størrelsen" ... så meget, at det tog en del af fornøjelsen. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...