Hop til indhold
Hedonisten

Lina i Prag

Recommended Posts

Det var så velplanlagt. Jeg havde i god tid SMS'et med Lina og aftalt, at hun skulle møde op på mit hotel samme aften jeg ankom. Mit fly var forsinket på vej ind fra Bruxelles, så jeg SMS'ede hende at komme en halv time senere. Perfekt so far - et kvarter efter jeg var ankommet i mit værelse bankede det på døren, og uden for stod en køn ung kvinde. Men lidt svær at genkende ud fra de slørede billeder. Hun var i hvert faldt ikke længere blond, havde droppet kemikalierne, og ansigtet mere "slavisk" rundt end billedet lige antydede. Ikke specielt "stunning" men dog smilende og harmonisk.

Vi havde aftalt at tilbringe tre timer sammen, så hun gik meget praktisk til værk, og spurte til mad og drikke fra roomservice. Det var dog så sent, at vi måtte "nøjes" med en flaske Champagne. Roomservice tjeneren tog det meget roligt, at se pigen på mit værelse. Det virkede næsten som om, det var helt normal praksis, at pigerne bestilte Champagne for at give lidt retur kommision til hotellet. What do I know? Og det bekymrede sådan set heller ikke mig.

Lina brugte meget tid på snak - nok lidt for meget, men på den anden side, vi skulle jo hygge os og have tiden til at gå. Vi fik dog afklaret at hverken navn eller alder var helt på den rigtige side. Hun er sygeplejerske fra Ukraine, og har boet 10 år i Prag. Så kan men jo selv regne lidt på det. Hendes datter bor hjemme i Ukraine hos bedstemor, og hun sparer sammen til sin egen lejlighed ved det her job. Andre "normale" jobs kan hun i hvert fald ikke samle penge nok sammen på.

Nå - efter lang snak og små nusseri sendte hun mig i bad, og gjorde sig selv klar. Hun har en dejlig petite krop, men dejlige små faste bryster og en lækker lille mås. Men så heller ikke mere.....det var meget maskinagtig sex som hun vist gerne ville have overstået i den mere praktiske afdeling. Og mine forsøg på at give hende lidt nydelse, var også meget hurtigt overstået. På en venlig men umisforståelig måde. Så selvom hun prøvede at pushe både sin favorit restaurant og gav mig sit nummer (ved at jeg skal være i byen i nogle uger), kommer jeg hverken på restaurant eller ringer til hende igen.

300€ for den oplevelse - så blev man det klogere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...