1001nat 187 Skrevet 3. December, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=hotcristal I annonce-oversigten loves 80 minutter prostatamassage til 700,- (det er en timepris på bare 525,- kr) Er der nogen, der ved hvad man i det hele taget kan få hos hende, og/eller om det hele er fake?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 3. December, 2015 Jeg har været på adressen en gang. Og kommer der aldrig mere. Billede passer ikke, og du får ikke hvad du betaler for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 3. December, 2015 Jeg har samme erfaringer som, Basse1972. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 3. December, 2015 vil også klassificere det som low end bordel! pigen var dog sød og engageret nok, selv om det var halv sent! ikke hendes billeder i annoncen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 4. December, 2015 Tusind tak for jeres responce - jeg finder en anden sød kvinde at bruge pengene på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg