Hop til indhold
Guest jsp

Narre f....og ikke helt

Recommended Posts

Guest jsp

Har nu været på Sugar Daters i en måneds tid.

Havde fået 5 aftaler stablet på benene i denne uge, den første var en succes, lidt større trunte end jeg havde regnet med, men meget køn og charmerende.

Hun har den smukkeste glatte stramme mis man kan forestille sig, og både stempeltræk og det franske var uden gummi.

Hunfik de 2K der var aftalt, ved godt at nogle påstår det fås for 1,5K, men det har jeg ikke tålmodighed til.

Hun er fra Århus i alderen 20-25 år, og nærmere kommer vi ikke det, da hun nødig skulle finde ud af at hun er omtalt, og dermed lukker for det varme vand i den stramme F ....., for mit vedkommende.

Udover hende havde jeg yderligere 4 aftaler der foreløbig er gået i vasken, grundet egen (pigens)sygdom, det røde, børne sygdom og manglende barnepige, ved ikke rigtig om det er tilfældigheder, eller tøsebørnene bare sidder og keder sig, de har dog alle sagt at de er villige til at mødes i næste uge, vi får at se, jeg bliver ved med at kontakte nye, eller populært sagt skyde med bred hagl, for at være sikker på at få fedtet bøhmanden.

og nej jeg er ikke rig, men single, og har vundet slat i Lotto.

Imorgen skal jeg mødes med den næste, og vi skal ovenikøbet ud og spise sammen, hun overnatter , til den nette sum af 2,5 K, det er da billigt, hun er i alderen 30-35

God Weekend, Sugar Daddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tålmodighed er er dyd... :-)
Iøvrigt - tillykke med lotto-gevinsten. Tror jeg vi er mange som godt kunne bruge. Og ja, single gør det lidt lettere mht tider og manøvrere i "købe"-universet. Og have overnattende gæster - det glæder jeg mig til at høre mere om ;-)

Det bli'r en god weekend...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Så røg overnatningen i vasken da hun helst vil vågne op derhjemme, hun skal jule shoppe med sin mor, håber hun er klar over at betalingen mindskes, da det kun bliver spisning og elskov, :-(:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...