Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har læst meget på sidelinen for at følge jeres anbefalinger, og få overskud(økonomisk) til at hoppe ud i det her igen, jeg er selv en stor fortaler for danske piger, ikke noget negativt sagt om de udenlandske, men det er bare min mening.

Jeg har her til aften besøgt Shelia moon som fortalt at det var første gang hun var i aalborg, og jeg har ikke fortrudt et øjeblik, vi havde skrevet nogle sms'er frem og tilbage i løbet af dagen, og da vores møde endelig oprandt mødte jeg den dejligste mørke skønhed, lækker og petit som jeg godt kan lide det, hun var glad og smilende, tog mig i hænderne , de var lidt kolde, da der var pingviner uden for, hun fik dem hurtigt varmet, og gav mig et dejligt kys, vi nød hinnanden i det næste stykke tid (i får ikke detaljer), og da vi var færdige var der ingen rush med at komme ud af døren eller noget og vi fik taget dejligt afsked, håber denne skønhed snart kommer tilbage til aalborg igen, og møder i hende så pas godt på denne skønhed, hun er for dejlig og snakker ovenikøbet perfekt dansk, og har en dejlig natur og levere en perfekt service.

Redigeret af chrisser
manglede noget i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har haft den fantastiske nydelse at besøge SheilaMoon i Struer et par gange - hun er simpelt hen en gave. Den sødeste og bedste glædespige jeg har besøgt.

Desværre er hun ikke i Ålborg længere - onsdag var hendes sidste dag. Ellers ville jeg have besøgt hende i dag, da jeg kommer på de kanter.

Dansk koster bare 500,- og er det HELE værd.

God weekend

Redigeret af 1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor annoncerer den skønne Sheila Moon? Jeg synes ikke, jeg har kunnet finde hende, der hvor jeg plejer at kigge. Måske er der nogen, der vil udvide min horisont?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...