HG Wells 396 Skrevet 2. December, 2015 Hey Jeg afholder en bukkake omgang med min slavepige. Hun var flabet sidst, og jeg tænker at en håndfuld mænd der sprøjter hende i ansigtet, sikkert ville kunne lære hende ydmyghed (og ganske sikkert gøre hende åndsvagt liderlig). Det kommer til at foregå i Skive, på onsdag mellem kl 20.00 og 20.30. En halv time, med god mulighed for at stikke sin diller ind i munden på min lille tykke slavepige og sprøjte ud over hende, alt sammen for den nette sum af 250 kr i huslejestøtte til den unge dame. hvis man er interesseret, så send mig en besked med telefonnummer, så sender jeg en sms med adressen onsdag. Og som alt i livet, så skal man opføre sig ordentligt, være diskret, give plads til de andre deltagere, og behandle den bette slavetøs ordentligt - og i øvrigt være velsoigneret. Så skal jeg nok styre løjerne og sørge for high fives til dem der kommer med de største klatter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 2. December, 2015 Hej HG Wells Hvad dag mener du? Onsdag den 9 December eller? MVH Nordlys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 3. December, 2015 Jep, onsdag den 9. december. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 8. December, 2015 Lyder ikke tosset Måske et billed ville være på sin plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 9. December, 2015 Jeg bliver nødt til at aflyse det fine arrangement - interessen har ikke været stor nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 13. December, 2015 Jeg beklager jeg så dit opslag forsent Ellers super godt gået at der er nogen som er friske på at at holde noget her i lokal området det er virkelig mangel på smid mig gerne en pm hvis du holder noget igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 13. December, 2015 Supr, det gør jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 13. December, 2015 Hejsa Har først set dit indlæg nu. Jeg er også interesseret. Må jeg se billede af pigen ? Send gerne en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 25 Skrevet 13. December, 2015 Jeg kunne også have interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg