Hop til indhold

Bukkake event på onsdag i midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Hey

Jeg afholder en bukkake omgang med min slavepige. Hun var flabet sidst, og jeg tænker at en håndfuld mænd der sprøjter hende i ansigtet, sikkert ville kunne lære hende ydmyghed (og ganske sikkert gøre hende åndsvagt liderlig).

Det kommer til at foregå i Skive, på onsdag mellem kl 20.00 og 20.30. En halv time, med god mulighed for at stikke sin diller ind i munden på min lille tykke slavepige og sprøjte ud over hende, alt sammen for den nette sum af 250 kr i huslejestøtte til den unge dame.

hvis man er interesseret, så send mig en besked med telefonnummer, så sender jeg en sms med adressen onsdag.

Og som alt i livet, så skal man opføre sig ordentligt, være diskret, give plads til de andre deltagere, og behandle den bette slavetøs ordentligt - og i øvrigt være velsoigneret. Så skal jeg nok styre løjerne og sørge for high fives til dem der kommer med de største klatter

Skrevet

Hej HG Wells

Hvad dag mener du? Onsdag den 9 December eller?

MVH Nordlys

Skrevet

Lyder ikke tosset :-)

Måske et billed ville være på sin plads.

Skrevet
  • Author

Jeg bliver nødt til at aflyse det fine arrangement - interessen har ikke været stor nok. 

Skrevet

Jeg beklager jeg så dit opslag forsent

Ellers super godt gået at der er nogen som er friske på at at holde noget her i lokal området det er virkelig mangel på

smid mig gerne en pm hvis du holder noget igen

Skrevet

Hejsa :)

Har først set dit indlæg nu.

Jeg er også interesseret. Må jeg se billede af pigen ?

Send gerne en PM.

Skrevet

Jeg kunne også have interesse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.