Hop til indhold
HG Wells

Bukkake event på onsdag i midtjylland

Recommended Posts

Hey

Jeg afholder en bukkake omgang med min slavepige. Hun var flabet sidst, og jeg tænker at en håndfuld mænd der sprøjter hende i ansigtet, sikkert ville kunne lære hende ydmyghed (og ganske sikkert gøre hende åndsvagt liderlig).

Det kommer til at foregå i Skive, på onsdag mellem kl 20.00 og 20.30. En halv time, med god mulighed for at stikke sin diller ind i munden på min lille tykke slavepige og sprøjte ud over hende, alt sammen for den nette sum af 250 kr i huslejestøtte til den unge dame.

hvis man er interesseret, så send mig en besked med telefonnummer, så sender jeg en sms med adressen onsdag.

Og som alt i livet, så skal man opføre sig ordentligt, være diskret, give plads til de andre deltagere, og behandle den bette slavetøs ordentligt - og i øvrigt være velsoigneret. Så skal jeg nok styre løjerne og sørge for high fives til dem der kommer med de største klatter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager jeg så dit opslag forsent

Ellers super godt gået at der er nogen som er friske på at at holde noget her i lokal området det er virkelig mangel på

smid mig gerne en pm hvis du holder noget igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Hejsa :)

Har først set dit indlæg nu.

Jeg er også interesseret. Må jeg se billede af pigen ?

Send gerne en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...