Hop til indhold
Guest Brøndby

Super oplevelse i Glostrup

Recommended Posts

Guest Brøndby

Dokkun Thai massage i Glostrup ligger i noget der ligner en gammel administrationsbygning. Kontorerne bruges nu til noget der er mere interessant . Jeg synes deres spa og sportsmassage var noget jeg skulle prøve . 

 

Grundprisen på 650 kroner for grundpakken (15 min sauna, 60 minutters massage og 30 minutter i spa bad ) lød næsten for godt til at være sandt . Jeg må bare sige at det er "deal off the year" for det blev en af de bedste jeg nogensinde har oplevet . 

Okay jeg bestilte så en massør i saunaen , hvilket kostede toethalvthundrede mere , og det var lidt af en fejl, for saunaen var godt noget lille og der var, selvom det godt nok skulle være intimt , for småt til to personer . 

Massagen var til gændgæld fem stjernet , og meget meget grundig og dybdeborende, og varede den tid der var bestilt . Den søde pige satte sig oven på mit ansigt og jeg havde hendes bare numse og lidt af måtten i mit ansigt mens hun afsluttede massagen med en grundig HJ , hvilket kostede 300 oven i grundpakken . 

400 kroner for at have en pige med i spa badet var alligevel for meget, nu når gassen var gået af ballonen , så det sprang jeg over , alligevel blev jeg fulgt ned i badet, og mens jeg fandt mig til rette, fik jeg lidt nakke , hoved og skulder massage, hvilket jeg ikke havde regnet med, men dog gav plusser i mi  karakterbog . 

 

Bestemt anbefalesesværdigt at kikke forbi , og jeg kommer gerne forbi igen , for der var fuld valuta for pengene . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Det lyder dejligt.

Det er efterhånden længe siden jeg har været hos Dokkun, så det kunne være en mulighed i fremtiden..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...