Hop til indhold
Gæst

Julebonus bruges på? Damer?

Recommended Posts

Gæst

Hej derude :-) 

Jeg er så heldig at chefen i et formodentlig svagt øjeblik har overrakt mig en julebonus, den skal selvfølgelig bruges på noget fornuftigt og hvad er mere fornuftigt end selvforkælelse i selskab med en dejlig pige? 

Men jeg har så svært ved at vælge så derfor tænkte jeg hvorfor ikke lade jer piger byde ind med hvordan og hvor længe osv i ville forkæle mig :-) 

Jeg er til ganske alm gfe sex gerne krydret med græsk men ikke et krav, jeg er bosat i det nordlige Jylland men kan alternativt komme til dig i Jylland.. 

Nuvel min bonus er over 2000 og under 8000 så giv et bud selvfølgelig i pm på hvordan du vil hjælpe med at bruge min julebonus og hvad pris du har i tankerne. 

Håber at høre fra en masse søde piger, vinderen får besked 8/12 og denne dag slutter "konkurrencen" også :-) vinderen og budet bliver selvfølgelig ikke offentliggjort. 

 

Skulle dette skriv være i strid med reglerne herinde så lad mig det vide

Er det spørgsmål til min person etc så send en pm :-) 

Sjern  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjern skrev, for 41 minutter siden:

Det lader ikke til at vække den store interesse hos de damer :-o 

Nej, det er jo også næsten som at skyde i blinde og jeg tror de dahmer har andet at lave, end at sende specificerede tilbud til købere, der er så ukonkrete :???:

Det var måske bedre, om du bare lovede et bestemt beløb for x antal minutter til en af de 3 første, der byder ind med en julepakke, men uden at du bestemmer noget om hvad pakken indeholder - så må du jo se om du får GF6 eller pirringsbondage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm det var måske ikke et dårligt forslag :-)  jeg var nok lidt naiv og lidt for meget jyde tænk hvis man nu kunne få meget uden at bruge hele julebonus julebonusen :-D 

Hmm pirrings bondage er ikke lige mig så må hellere sige hvad det ikke skal indeholde :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter Jernsvinet har været indover med et par gode råd ( tak for det)  så prøver jeg at omformulere mig i håb om at det gir pote :-) 

Jeg har en julebonus på 4000 som jeg ønsker at bruge på selvforkælelse i form af gp besøg.

Jeg tænker  ca 3 timer med GF6 og evt græsk. Resten er op til jer så byd ind med hvad i tænker etc.

Budet skal  være i min indbakke 10 dec og jeg udvælger så den mest interessante set fra mit synspunkt 

 

Håber denne formulering gir pote og post :-) 

 

Sjern 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved ikke hvor meget aktivitet der er på tabooify.dk men ellers kunne det måske være en mulighed

der er en tråd her på eroguide om det

 

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok ikke regne de mange refektioner, jeg prøvede næsten de samme for 3-4 år siden og selvom min "licitation" fik en del opmærksomhed fik jeg kun en henvendelse - det blev til gængæld en rigtig god aften med en pige der stadig er aktiv og som jeg har mødt en enkelt gang siden til TT's FKK arangement:smile:.

Jeg har spurgt nogle piger hvorfor ikke flere reagerer på den slags henvendelser - svaret er det samme som for os mænd - pigerne bryder sig ikke om afvisningen, enten den direkte , eller den der ligger i manglende svar .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...