Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/193219 
Har fulgt lidt med fra siden men nu synes jeg det var min tur til at dele en oplevelse. 

Har været forbi Katja 2 gange nu (og forhåbentlig ikke den sidste) 
Jeg må indrømme jeg må ligge mig på niveau med mange af de andre positive anmeldelser.
Katja er sød, glad og imødekommende. Lige fra man kommer ind af døren føler man sig velkommen og godt tilpas. 

Men ved ikke helt hvor jeg skal starte. 

For mig har hun en helt igennem fantastisk krop. Slank uden at være for tynd, og billederne er helt bestemt af hende. Hun har en "normal" højde. men det der med højde er ikke min skarpeste side.

Jeg startede med at træde ind af døren og mødte så en glad og smillende katja. Derefter snuppede jeg så et hurtigt bad. Da jeg kom ud fra badet lå hun allerede klar på sengen. i det frækkeste undertøj. Ved ikke helt hvad jeg skal beskrive det som, det bør nok bare opleves. 
Derefter gik vi forholdsvis hurtigt til sagerne, ikke mindst fordi det var lidt halv koldt udenfor. ( dog uden der var nogen former for stress eller tidspres, ikke en gang oplever man hun presser på hvad tiden angår eller i det hele taget nævner tiden) Startede med en god og dyb sutter, som foregik unden. Nu har jeg dog været sammen med nogle stykker og her må man sige hun ligger i den gode ende hvad dette angår.
Derefter gik det som det nu engang går, og det må i så selv fantasere om ;) 
Ikke mindst levere hun en GFE, som er helt fantastisk. Man glemmer helt tid og sted. Og som der tidligere er skrevet, glemmer man fuldstændig at det er en glædespige. 
Vigtigere endnu for mig er at det diskret, og jeg har endnu ikke mødt eller set nogle, hverken til eller fra. 

Hun kan helt sikkert anbefales, men gutter pas på hende !!
Hun er nemlig det værd !!!

Er ikke så god til det der med karakterer, så det slipper i for. 
Men topkarakter her fra og håber på jeg kan komme forbi engang mere inden hun rejser hjem på søndag.    
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Ja, hun får sku en til at føle sig velkommen og gir hele oplevelsen et fantstisk naturlig forløb.

Blov er top uden slug dog men så er det bare fedt. at det er så super ;) og den fisse er bare perfekt og det både oralt og til hård knep;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...