Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Få større bryster gratis

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Gennem intensive selvstudier og ved udnyttelse de magiske og kosmiske evner jeg fik i vuggegave, har jeg udviklet en nem og absolut smertefri metode til brystforstørrelse. 

 

Metoden går i sin enkle skønhed ud på overførsel af positiv energi. 

Vi mødes hos mig i et hyggeligt, stille og varmt rum. Nøgne stiller vi os tæt sammen, og konnekter således vore chakre. 

Når vi føler vi har fælles puls og er i samme lysende univers, lægger jeg blidt mine hænder på dine bryster. Ved magiske strygninger, og sekventielle tryk overfører jeg nu min kosmiske energi til dine bryster. 

Duvil  kort tid efter denne behandling kunne iagttage en forstørrelse af din barm

 For fuld effekt kræves der en månedlig behandling gennem et års tid. 

Behandlingen er som nævnt gratis, og der gives garanti. Skulle effekten udeblive, kan du forlænge dit behandlings forløb yderligere et år. 

PS: I det seneste år, har jeg udviklet en metode hvorved jeg kan initiere en forstørrelsen af numsen. Du kan relativt hurtigt opnå den eftertragtede samba numse. 

PPS: Indenfor de seneste tre måneder er det lykkedes mig at reversere behandlingen. Jeg kan således på nuværende tidspunkt tilbyde formindskelse af kønslæber og vagina, igen ved simpel håndspålæggelse, magiske strygninger og pulserende påvirkninger af området. En særlig kraftig effekt, ved vagina formindskelse, opnås ved at jeg her bruger min lingam i stedet for hænderne, til den pulserende påvirkning, der er så vigtig. 

 

Kontakt mig gennem PM systemet, da diskretion for såvel dig som mig er vigtig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Er det dig der stod bag den annonce ,mener det var på annoncelight, -der tilbød og coache en til og blive bedre glædespige helt gratis?

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 3 minutter siden:

Er det dig der stod bag den annonce ,mener det var på annoncelight, -der tilbød og coache en til og blive bedre glædespige helt gratis?

:D

Aarhuselsker vil gøre hvad som helst for et gratis slag f***e ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kysseglade Molly skrev, for 4 minutter siden:

Er det dig der stod bag den annonce ,mener det var på annoncelight, -der tilbød og coache en til og blive bedre glædespige helt gratis?

:D

Shhhhy Molly. Diskretion!!!

 

PS: Du var bare såååå dyyyyygtig, var du :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du gøre det samme ved min penis?. Især i højre side kunne jeg godt bruge en formindskelse, da min sexpartnere her klager over store smerter ved samleje.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Slemmert skrev, for 13 minutter siden:

Kan du gøre det samme ved min penis?. Især i højre side kunne jeg godt bruge en formindskelse, da min sexpartnere her klager over store smerter ved samleje.. 

Spørgsmålet måtte jo komme. Jeg har ikke kunnet udvikle metoden endnu. 

Tværtimod forholder det sig således at jeg, ved vagina formindskelse med brug af min penis, får overført så meget energi fra vagina, at min penis bliver større. Det er ved at være et problem! Ja det er altså ikke et problem at få den ind, men at få den ud - for pokker der skal tages ved. 

Jeg har dog en ide, som jeg endnu ikke har afprøvet.

Ved formindskelse af vagina, ved anvendelse af penis er resultat, som ovenfor beskrevet, at vagina bliver lille og snæver, og penis stor og !!!!

Det kunne måske være en ide------- ja altså jeg synes mit nummehul er lige snævert nok, så hvis du er frisk ???? Det er win-win hvis det virker, ikk? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Spørgsmålet måtte jo komme. Jeg har ikke kunnet udvikle metoden endnu. 

Tværtimod forholder det sig således at jeg, ved vagina formindskelse med brug af min penis, får overført så meget energi fra vagina, at min penis bliver større. Det er ved at være et problem! Ja det er altså ikke et problem at få den ind, men at få den ud - for pokker der skal tages ved. 

Jeg har dog en ide, som jeg endnu ikke har afprøvet.

Ved formindskelse af vagina, ved anvendelse af penis er resultat, som ovenfor beskrevet, at vagina bliver lille og snæver, og penis stor og !!!!

Det kunne måske være en ide------- ja altså jeg synes mit nummehul er lige snævert nok, så hvis du er frisk ???? Det er win-win hvis det virker, ikk? 

 

Det kunne jo være en løsning!!!  og generelt er "up tight´ness" jo en grim fornemmelse.. Det gør vi simpethen.. Og er der andre der står med samme problem, så hjælper jeg selvfølgelig også gerne der :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har udviklet min egen metode til brystforstørrende behandling:

Her placerer jeg begge mine hænder på pigens bryster og klemmer dem sammen om min lingam, som rytmisk bevæges frem og tilbage, gerne med lidt spyt som glidemiddel, indtil den udsprøjter en lys varm cremet vædske. Denne vædske påføres og fordeles direkte på brysterne, hvor den får lov til at sidde og tørre et stykke tid. Behandlingen skal gentages med passende mellemrum, indtil den ønskede brystforstørrelse er opnået - forvent dog ikke at brystforstørrelsen bliver synlig, medmindre den cremede vædske ikke også af og til indsprøjtes indvendig via vagina :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 25 minutter siden:

 

Lyset?

Det ved jeg ikke, jeg tænkte på Ventegodt :o 

 

Der var en spirituel vejleder fra Århus, som kom i Operation X, hvor han fortalte folk, at man ikke behøver at spise eller drikke, men kan nøjes med at leve af lyset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 time siden:

Der var en spirituel vejleder fra Århus, som kom i Operation X, hvor han fortalte folk, at man ikke behøver at spise eller drikke, men kan nøjes med at leve af lyset.

Selv var han dog noget overvægtig og stamkunde i den lokale grillbar :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 2/12/2015 at 10:53:

Gennem intensive selvstudier og ved udnyttelse de magiske og kosmiske evner jeg fik i vuggegave, har jeg udviklet en nem og absolut smertefri metode til brystforstørrelse. 

Hvordan går det med dit projekt, om at få noget på jydekrogen ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gerog skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan går det med dit projekt, om at få noget på jydekrogen ? :)

Jamen det er jo ren filantropi. Jydekrogen stilles kun til rådighed for de særligt behandlingskrævende tilfælde. 

Den er lidt øm og fedtet, men det opvejes af alle de super tilfredse kvinder der er kravlet herfra med bitte, bitte små stramme   tra-la-la-la-lej, og dejigt store bryster. 

Tak for omsorgen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kvinder få større bryster?

Den er nem

De skal bare tage noget wc papir og køre det mellem brysterne flere gange om dagen, men det tager nok  nogle år.

Tro de ikke på det, skal de jo bare se på deres røv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, for 1 time siden:

Hvordan kvinder få større bryster?

Den er nem

De skal bare tage noget wc papir og køre det mellem brysterne flere gange om dagen, men det tager nok  nogle år.

Tro de ikke på det, skal de jo bare se på deres røv.

 

Den har jeg prøvet med min kone, det gav blå øjne - men det er da også meget pænt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...