Hamma 29 Skrevet 2. December, 2015 Hej, er der nogen der har nyere erfaringer med stedet? Hvem møder man der nu, og hvordan er servicen? Hilsen, Hamma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 26. Januar, 2016 Ingen der har været her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 26. Januar, 2016 Hvor nye tænker du på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 27. Januar, 2016 Hvem kan man møde nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Januar, 2016 Jeg har heldigvis ingen nyere erfaringer, men indtil andet er påvist vil jeg gå ud fra man kan møde de samme 'goons' som vanligt.. Beklager jeg er til ringe hjælp. KF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Januar, 2016 Stabilizer skrev, for 13 minutter siden: Hej KF er det det rigtige link du har indsat omkring PP massage ? Ja. Se evt. dette indlæg i tråden, hvor PP's metoder nævnes. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 27. Januar, 2016 Aften Var hos PP for ca 2 mdr siden. Fik en okay tur af en pige på ca. 30 med silikone bryster og god krop. Hun var bedst til at modtage og knap så god til at yde fra start men det endte nu meget godt. Hun talte ok engelsk og lidt dansk der er som regel 2 piger på vagt, men denne dag var vi alene i klinikken og der passer mig bedst. Lokalet er ikke specielt. I det rum jeg var er der bare en madras op ad væggen. Hvis du kommer ned bagerst i klinikken så er der et rum med briks. Tror godt at jeg kunne finde på at besøge stedet igen. venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 6. Februar, 2016 Der er en der hedder Jeep, som ser ret godt ud. Det er vist også muligt at spise sammen med dem i deres lille køkken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 22. Februar, 2016 Hvad betalte i for de forskellige Services som fuld pakke og kan i fortælle mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Februar, 2016 Normal takst Århus 300. 600. 1000. kr venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg