Hop til indhold

Thaimassage med fuldpakke fra Hobro til sønderjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg skal på en bette kører tur på søndag og kunne da godt tænke mig og kører inden om et sted hvor man får en god omgang massage med fuldpakke :) 

så håber da at der er nogle der vil komme med nogle gode indspark hun må godt være slank og have en fræk krop med gode bryster.. Giv gerne nogle hint så jeg kan få en god oplevelse på søndag.. :) 

Skrevet
  • Author

Er der slet ik nogle herinde der har nogle gode bud på nogle stedet man får god massage med fuld pakke hvor det er en flot thai med gode bryster og krop ?? 

Er nanny stadig i Århus hende der var ved n&n i Herluf trollegade ?? 

Skrevet

Hej

Hvis du skal til Sønderjylland, hvorfor så ikke smutte til Flensborg. Der skulle være nogle gode Thaièr der. Prøv og søg i Anmeldelser fra Tyskland.

God tur og god fornøjelse.

Skrevet

Top thai Vejle hvis bee er der endnu 

aroma Århus pigen hedder m 

Ann Hobro i Adelgade 

venligst 8000

Skrevet
  • Author

Hej 8000 

takker for dine input dem tager jeg op til overvejelse har alle åbent en søndag ?? 

Skrevet

Jeg ved med sikkerhed at Ann Hobro i Adelgade har. De andre ved jeg ikke.

Skrevet
  • Author

Jamen måske man skulle dreje inden om der.. 

Havde eller planer om og tage Århus hvis det nu var men lidt svært og finde telefon nummer på dem :) 

Skrevet

Thailisten Vest er et udmærket opslagsværk, hvor du både finder adresser og telefonnumre.

Hilsen 

Huaa Laan 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.