Hop til indhold
Dick Princess

Frækt jule Mini GB med Dani på fredag kl 19!! Tæt på Djursland !!

Recommended Posts

Hej Alle:D 

Jeg er jule humør og derfor at det da på sin plads at jeg holder et lille GB igen!!

Og jeg har selvfølgelig et frækt nissepige kostume på :D

Så på fredag går det løs i Midtjylland nær Djursland!! 

Location får de tilmeldte kun selvfølgelig ;)

Tilmeldinger sker på 50 19 38 42 

 

Hvis du står og gerne vil deltage så er det bare med at gribe telefonen og skrive en SMS!

 

Relevant Info: 

Jeg skal have en bekræftelse fra dig på dagen og det skal senest være en time inden den satte tid.. Som er fredag kl 19:00!!

Deltagere er maks 6 stykker! 

SKRIV til 50 19 38 42 at du deltager og lig et "Navn". 

Prisen er 1000 for 1 time til 2 timer (Alt efter hvad stemningen er til)  Der er mulighed for at komme mig i munden for 200 ekstra 

 

OBS OBS – jeg forventer at man er diskret med hvor det er henne ligesom jeg selv er diskret med jeres oplysninger;) det er i privat bolig.

 

Der vil være lidt vand og kaffe til dem der tørster eller lige skal have en lille pause fra lagenerne 

 

Der er fri benyttelse af bad både før imellem og efter hvis dette ønskes!

 

 

 

Jeg er 22 ung slank pige som vejer 58 kg og er 169 høj , har en b75 langt brunt hår og blå øjne.

 

Jeg er vild med almindelig kinky sex, hvor der sker noget og der er en fast mandehånd dog uden at blive for dominerende.

 

 

Hvis der er andet så skriv endelig jeg har nok glemt at skrive et eller andet :D ! 

NYE BILLEDER ER PÅ VEJ!!!

 

JEG ER IKKE TIL anal sex hård sex, ydmygende sex , bæ eller tis

 

image.jpg

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er vi kommet til dagen ! :D og jeg glæder mig! 

 

Der er stadig et par ledige pladser tilbage så hvis du gerne vil give dig selv en tidlig julegave så er det bare med at gribe telefonen og skrive en sms :D

du kan tilmelde dig på 50 19 38 42 !! 

 

Kram Dani :P ! 

 

Vi ses klokken 19:00 !! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en skøn aften i selskab med smukke Dani og de fremmødte GB-elskere, som tilsammen gav hende den helt store tur.

Jeg havde overvundet al nervøsitet og ængstelse ved den lange køretur i mørket og den stærke blæst, og havde begivet mig fra min trygge sydfynske idyl og havde taget turen langt op i hovedlandet, hvor landskabet er mere fladt, og der er langt til en ordentlig by, som en dansk sanger vistnok engang sang. Han var måske selv jyde, så han kunne tillade sig at synge det.

Men al nervøsitet og ængstelse forsvandt imidlertid da jeg havde kysset Danis dejlige læber og slikket hendes dejlige mis første gang. Det var hele køreturen værd.

Og jeg skal sent glemme hyggestunden i sengen bagefter, hvor den nøgne Dani lå udstrakt på ryggen på sengen i al sin herlighed og pragt, mens vi i lang tid snakkede om små og store emner, lige fra sugardaters, subspace og stjernetegn og så til klassisk musik, talentfulde danske sangerinder og nissepigetrusser med hvid pelskant, samt ikke mindst det besynderlige og fantastiske i, at mennesker kan snakke så godt sammen og mødes via fælles interesse på et website i cyberspace.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 13 timer siden:

Og jeg skal sent glemme hyggestunden i sengen bagefter, hvor den nøgne Dani lå udstrakt på ryggen på sengen i al sin herlighed og pragt, mens vi i lang tid snakkede om små og store emner, lige fra sugardaters, subspace og stjernetegn og så til klassisk musik, talentfulde danske sangerinder og nissepigetrusser med hvid pelskant

Dejlig beskrivelse af Daniella og eventet, det er som at være der selv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 6 minutter siden:

Dejlig beskrivelse af Daniella og eventet, det er som at være der selv :D 

Det er jeg glad for, at du skriver, Nille - så må jeg jo have ramt rigtigt i min beskrivelse :-D

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 11 timer siden:

Dejlig beskrivelse af Daniella og eventet, det er som at være der selv :D 

Godt du fik beskrivelse af eventet, da det er langt fra københavn til århus, og du kunne ikke fundet på at køre så langt vel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den ‎06‎-‎12‎-‎2015‎ ‎09‎:‎58‎:‎20:

Jo da :) jeg rejser gerne langt for de gode piger :D 

Og Dani er sgu bestemt værd at rejse langt efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...