Hop til indhold
youngatheart

Nogen der har besøgt hende her ved Korskroen?

Recommended Posts

Gæst

Jeps, besøgte hende sidste sommer på samme adresse. Det er pigen på billedet, så ingen snyd dér. Hun har en tynd velplejet krop og hun kunne diverse stillinger til topkarakter, specielt nød jeg at tage hende bagfra mens jeg holdt om hendes smalle talje, uhmm får helt lyst til at tage derud igen. Hun kyssede dog ikke og for 1000kr fik jeg ikke superfransk men alm, husker dog ikke om super og kys var på menuen, men det burde være incl til den pris. Pigen var sød og imødekommende og snakker fint engelsk, og som sagt så er billederne af hende!

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set frem til at dele min oplevelse med Loren tidligere i dag.
Det har været et fantastisk besøg og fuldt ud pengene værd.

Loren en rigtigt flot langbenet smuk pige med en super lækker krop. Hold nu k…
Billederne af hende på side6.dk er uden tvivl ægte , jeg vil næsten gå så langt og sige at hun er pænere i virkeligheden.

Allerede i telefonen (sød sød stemme) blev jeg klar over at det her blev godt. Hun modtog mig i døren i frækt undertøj og med et stort smil. Et par flotte øjne og lidt længere mod syd, et par store flotte bryster i en alt for lille BH.  Jatak. Veltrænet slank krop også uden at virke for tynd.

Vi fik afregnet, dog noget dyre end forventet. Kr. 1600,- for cocktail 45 min. og med superfransk for 400,-. Ingen kys, hvilket jeg finder underordnet. Er ikke til anus what so ever, men ellers ingen slinger.

Resten var top kvali og en rigtig god afslappet og behaglig oplevelse. Måtte holde noget igen et par gange, hun kan sit håndværk. Lød måske lidt fake i hendes stønnen, som er mit eneste lille minus. And so what....

På min skala får hun 8 ud af 10.

Så skynd jer og giv jer selv denne dejlige julegave. Hun er her kun ugen ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter et besøg ved denne skønhed :-) 

Hvis man er til STORE bryster, slank krop, lækre sutte-læber osv osv - så se at komme afsted :-) 

Kanon lækker, meget talentfuld ung pige :-) 

Satser stærkt på at nå hende en gang mere inden hun smutter :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...