sauer 25 Skrevet 30. November, 2015 Hej Drømme om mit første GB. Kan nogen anbefale hende. https://annoncelight.dk/showad/197226 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. November, 2015 Ser og lyder godt. Fake ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gb tøsen 5 Skrevet 2. December, 2015 (edited) Næ nej...Den er god nok, er tilmeldt og får adressen på fredag. Så det er hænderne over dynen, så hun kan få en god ladning...jeg bestemmer selv hvor... Redigeret 2. December, 2015 af gb tøsen gb tøsens bolleven. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 2. December, 2015 gb tøsen skrev, for 7 timer siden: Næ nej...Den er god nok, er tilmeldt og får adressen på fredag. Så det er hænderne over dynen, så hun kan få en god ladning...jeg bestemmer selv hvor... Den forstår jeg ikke helt. - Er gb-tøsen ikke af hunkøn? - Vil hun levere en god ladning? - Eller skriver hun på en andens vegne? Initiativet ser ellers ganske friskt ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 2. December, 2015 Ha Ha ,den spilder jeg ikke penge på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg