Hop til indhold
Ralphwiggumdk

Pattaya imellem jul og starten af januar

Recommended Posts

Hvad er jeres erfaringer med Pattaya i denne periode ? Jeg har besøgt Pattaya 2 gange i lavsæsonen, men skal for første gang afsted i højsæsonen. 

På andre udenlandske forums skrives der at priserne stiger voldsomt? Men er det så slemt som det lyder? 

 

MVH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer an på hvor du kommer.

På beer-bars er der ikke så stor forskel i prisen. På Walking Street kan det godt være mere pebret.

Jeg synes hotellerne er mere præget af forhøjede priser, men der er stadig gode priser at få mange steder.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis...

Jeg skal bo i nærheden af LK området. Kan godt forstille mig at Walking vil blive turistfælde i denne periode. Hotellet fik jeg for en god pris på et mindre hotel. Desværre havde mit foretrukne intimate hotel totalt overskruet prisen. Normalt giver jeg 4000 kr. for 14 dage. Nu skulle jeg give 11.000!!!

Elsker normalt GOGO, men tror ikke jeg vil benytte mig meget af det denne gang. Det bliver ´´desværre´´ kun beer bars. 

Er spændt på at opleve forskellen low season og high season.

Hvad er jeres oplevelse af forskellen imellem disse perioder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i september og betalte 2900 baht/dag på hotel LK Empress som ligger ved soi 10 så vidt jeg husker, og ud til vandet. Det var deres mellemklasse værelse, ligesom LK Empress er et mellemklasse hotel. Du kan checke prisen i dag hvis du vil vide om det har noget på sig at priserne stiger.

Eller læser jeg det forkert, og du spørger om pigernes priser stiger?

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 52 minutter siden:

Er spændt på at opleve forskellen low season og high season.

Hvad er jeres oplevelse af forskellen imellem disse perioder? 

Jeg var i Pattaya i december '14 og juli '15.

Allerede i december var der færre mennesker end tidligere, for mange af russerne manglede.

Men derudover så er der flere mennesker i high season. Der er mere trafik, der er prop på Walking Street.
Men der er stadig masser af piger og ladyboys, og der er også steder hvor tingene ikke går helt vildt stærkt.

Kort sagt, high season har flere mennesker, men Pattaya lever jo næsten døgnet rundt og hele året, og at sige at Pattaya går i stå i low season er noget vrøvl :)

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mit spørgsmål var forskellen på de to perioder. Har bestilt og betalt hotel i sommers for at få den bedste pris og største udvalg  :-D som sagt dog ikke på mit fortrukkende hotel.

Jeg oplever heller ikke low season som en død periode, selvom pigerne måske har en anden opfattelse. Jeg har bare ikke noget at sammenligne med endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
theverybadwolf skrev, for 9 timer siden:

Er også i Pattaya mellem jul og hen over nytår. Har dog ikke bestilt hotel endnu. Er der nogen af jer der kender Penthouse Hotel?

Yep.

Min oplevelse var skægt og kuriøst.
Let slidt, men ellers pænt og rent. Der stod "gå-væk-karkkelak" spray på mit værelse, men så ikke nogen.

Derudover, så er det ikke noget jeg har lyst til at gentage, jeg vil hellere bare have et almindeligt luksuriøst værelse.

Til gengæld tror jeg at det kan være mere end morsomt hvis man har partner, og evt. gør det i swingeri, flere partnere og den slags. Jeg mødte et ældre britisk par den sidste dag, de glædede sig helt vildt til at være der :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

den eneste forskel er at hotelpriserne er 100 -  150 x - stra pr nat,

pigerne samme pris,   low or high season

U 2 U, ellers er der 1000 vis af dem så....

vejret er perfekt sol sol sol og tørt 

mvh butterfly

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

jeg er stødt på en fyr, Geoff Carter, på YouTube.

Han poster videoer omkring Thailand, Pattaya, Bangkok og andre steder.

Her giver han gode råd og tips, med hensyn til transport, hotel, mad og andre ting.

Jeg synes han er en festlig fyr, meget afslappet og lige ud ad landevejen ;-)

Linket her er til hans besøg hos den smukke og dejlige Jam i Koh Tao

https://www.youtube.com/watch?v=oLB1mSZKFnY

God fornøjelse ;-)

GMC

Redigeret af GMC62

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...