Gæst Skrevet 30. November, 2015 Indtil for ganske nylig var jeg ikke klar over at man også kunne følge, andre brugere på EG, lige indtil jeg fik besked om, at der var en der fulgte mig, pludselig følte jeg mig betydningsfuld....... Indtil jeg så at vedkommende, samme dag havde oprettet sin profile, valgt at følge mig, for derefter ikke at logge ind igen.... Hvad mon det går ud på? Er der nogen der kan sige mig, hvorledes man ændrer sin avatar? venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2015 Måske din stalker bare er logget anonymt ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 30. November, 2015 Jazz skrev, for 7 minutter siden: ...Er der nogen der kan sige mig, hvorledes man ændrer sin avatar? Ved at klikke på den knap dér: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2015 KF skrev, for 2 timer siden: Ved at klikke på den knap dér: Dooh! Tak!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13831 Skrevet 30. November, 2015 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden: Måske din stalker bare er logget anonymt ind? Ja, men så kan han jo ikke direkte følge Jazz. En stalker ville jo istedet bare gå ind og søge på ens aktivitet. At sige at man følger, kan man jo ikke gøre uden at røbe sin egen eksistens Tidligere i en ældre version fandtes der en "Venner med" funktion - her skulle man anmode om at blive "ven med" - før man kunne blive godkendt Redigeret 30. November, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg