Hop til indhold
Guest Kintamani

Helge Rodes Vej

Recommended Posts

Guest Kintamani

Har besøgt BOB (?) på ovennævnte adr i Århus - efter min god massage og efterfølgende - lige lidt uenige om det gensidige franske ...altialt pengene værd - hun er vel omkring 24 år og taler lidt dk/eng :-D:-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 6 minutter siden:

Har besøgt BOB (?) på ovennævnte adr i Århus - efter min mening god massage og efterfølgende - lige lidt uenige om det gensidige franske ...altialt pengene værd - hun er vel omkring 24 år og taler lidt dk/eng :-D:-):-)

Manglede mening? eller hvordan skal det forståes :) 

 

Hvori bestod uenigheden om gensidigt slikkeri? Det er jo lidt vigtigt at vide, idet det jo er manges hofret ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Manglede mening? eller hvordan skal det forståes :) 

 

Hvori bestod uenigheden om gensidigt slikkeri? Det er jo lidt vigtigt at vide, idet det jo er manges hofret ;) 

1. Min mening = min vurdering = min opfattelse eller jeg kan også gi' karakter efter 10-skalaen - så et 7-tal!

Hun kunne ikke li' at blive slikket af mig ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 1 minut siden:

1. Min mening = min vurdering = min opfattelse eller jeg kan også gi' karakter efter 10-skalaen - så et 7-tal!

Hun kunne ikke li' at blive slikket af mig ....

Ok. Det er da trist hun ikke vil slikkes. Det er sørme sjældent det sker.

Har du skæg, eller ligefrem skægstubbe? Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en pige jeg har været ved, der ikke ville slikkes. Det er jo en nem måde for dem at få tiden til at gå, og hvis de så oven i købet kan få det lidt rart, så er det da win-win. 

Nå men så ved vi det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Ok. Det er da trist hun ikke vil slikkes. Det er sørme sjældent det sker.

Har du skæg, eller ligefrem skægstubbe? Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en pige jeg har været ved, der ikke ville slikkes. Det er jo en nem måde for dem at få tiden til at gå, og hvis de så oven i købet kan få det lidt rart, så er det da win-win. 

Nå men så ved vi det. 

 

Det er så absolut også den første, som jeg har været sammen med i mit lange liv ... et krigsbarn som jeg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte stedet i sidste uge og fik en win-win oplevelse med Bob - Kan ikke genkende det som Kintamani skriver om det franske  - jeg var hele turen rundt for et kg. Hun er en flot og frisk pige som tilsyneladende kan lide sit arbejde. Hun har tidligere arbejdet på andre klinikker, så hun er godt kendt i Århus.

Det er altid svært at spå om thaipigers alder, men jeg vil tro at den er 30+

Iøvrigt er der en bruseniche i lokalet, desværre var der kun plads til een af gangen.

Inden jeg gik, blev næste besøg aftalt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...