Hop til indhold
vonhaddock

Royal thaimassage Ålborg

Recommended Posts

Har besøgt Royal thai massage i Danmarksgade 13 Aalborg. Det var en oplevelse. Ringede for at sikre mig, at der ikke var optaget. Sød stemme svarede, der er helt fri.

Kom til stedet. blev vist ind til hele hendes familie med børn, som var ved at spise. Blev pænt skubbet ind bag et tyndt forhæng og fik besked  på at smide tøjet og så på maven.

Ramte madrassen samtidig med at der blev nulleret med bollerne og en sød stemme viskede i mit øre 1800 kr. Fortalte at jeg havde forestillet mig en time med afslutning. Ok 800

Fik forhandlet hende ned til kr. 600 da jeg ikke havde flere. 3 tryk i nakken -vend om- ingen massage bare lige på med ryk i banditten. Tak for i dag.

Det eneste positive er. Det går så stærkt, at man ikke kan nå at få en p-bøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
vonhaddock skrev, den 30/11/2015 at 09:20:

Har besøgt Royal thai massage i Danmarksgade 13 Aalborg. Det var en oplevelse. Ringede for at sikre mig, at der ikke var optaget. Sød stemme svarede, der er helt fri.

Kom til stedet. blev vist ind til hele hendes familie med børn, som var ved at spise. Blev pænt skubbet ind bag et tyndt forhæng og fik besked  på at smide tøjet og så på maven.

Ramte madrassen samtidig med at der blev nulleret med bollerne og en sød stemme viskede i mit øre 1800 kr. Fortalte at jeg havde forestillet mig en time med afslutning. Ok 800

Fik forhandlet hende ned til kr. 600 da jeg ikke havde flere. 3 tryk i nakken -vend om- ingen massage bare lige på med ryk i banditten. Tak for i dag.

Det eneste positive er. Det går så stærkt, at man ikke kan nå at få en p-bøde.

jeg har været nogle gange  men de tilbyder da altid happy end og engagn blev jeg spurgt om jeg vil have body to body det vil side begge var nøgne og så samleje men det skulle så  foregå i andet rum ikke dem med forhæng for   der er meget udskiftning af pigerne  på det sted  har nu altid blevet godt  behandlet med der er forskellig prise når det frække er inkluderet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...