Hop til indhold
Gæst

Relax Massage Aalborg

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej Stupido

Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit.

Du kan evt. få yderligere info på en PM....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Hej Stupido

Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit.

Du kan evt. få yderligere info på en PM....

Du må også gerne sende til mig også :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 10 timer siden:

Hej Stupido

Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit.

Du kan evt. få yderligere info på en PM....

Hej Aalborg - også gerne en PM til mig. På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 1. december 2015 kl. 09.30.22:

Hej Stupido

Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit.

Du kan evt. få yderligere info på en PM....

Måske jeg også kunne få info om stedet ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der efterhånden ikke nemmere at skrive en anmeldelse her.. ;-)

 

*Edit var en slå fejl.. 

Redigeret af PerZ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, da det var næsten nyt. Jeg fik en happy ending af en køn yngre thaipige. Der er garanteret skiftet ud i medarbejderne flere gange siden, men det er mit indtryk fra den gang, at man kunne forhandle om alle ydelser.

Jeg vil gerne høre om mere aktuelle erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15.
Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time.

Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig.
Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris.

Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Fyren1981 skrev, den ‎06‎-‎12‎-‎2015‎ ‎02‎:‎40‎:‎29:

Hej igen,

jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15.
Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time.

Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig.
Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris.

Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling :)

 

Tak for anmeldelse ,og i andre stop nu det pjat med at at sende i pb ,så går dette forum ligesom i sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 49 minutter siden:

Tak for anmeldelse ,og i andre stop nu det pjat med at at sende i pb ,så går dette forum ligesom i sig selv

Jeps, enig. 

 

Med mindre der er helt særlige grunde til det, så skal anmeldelser/erfaringer selvfølgelig deles med fællesskabet, hvis man alligevel bruger tiden på at skrive dem ned :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fyren1981 skrev, den 6. december 2015 at 02:40:

Hej igen,

jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15.
Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time.

Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig.
Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris.

Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling :)

 

Hvad gav du for massage og afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...