Hop til indhold
Gæst

Slagelse Privat, 19 årig fræk blondine skønhed. Eksklusivt Gang Bang Party- Tirsdag

Recommended Posts

Gæst

"Jeg står blindfoldet når du ankommer. Jeg har håndjern på og mine hænder er bundet i i loftet over mit hoved. 
Vi leger med den blide bondage, inden min mund og min fisse bliver brugt af jeres pikke til jeg kommer i en orkan af orgasmer."

Tirsdag 01. dec. kl. 19.00 til 21.00. Helt privat Gang Bang Party med den sexelskende gymnasiepige Anna.
Jeg er en slank og meget smuk pige på 19 år som elsker Gang Bang med frække mænd :-)
Jeg søger danske gentlemen som tirsdag aften vil give mig så meget pik som jeg kun tidligere har fantaseret om. 
Min ven er tilstede og styrer legen.
Læs om denne uges GB:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/46497-bondage-gb-med-anna-fantastisk/

Ingen anal - kun sex med kondom - Super-duper fransk uden...
Pris kr. 2.000,- .... Du får en helt ekstra ordinær oplevelse og jeg ved jeg er det værd.. :)

Skriv et par ord om dig selv hvis du er interesseret i at være med til et frækt GB.
Du modtager adressen tirsdag kl. 18.00 på SMS eller email.

Hilsen
Anna 
 

Det har andre gæster sagt om Anna:

" Anna er uden tvivl en ung dame der vil få de fleste til at dreje hovedet hvis man gik forbi hende på gaden, og hun kunne ligeså godt have været hjemme på catwalken – hvor man så dog desværre ville blive snydt for måske de bedste bryster jeg nogensinde har set"

" ....på vej over i sengen fik hun så endelig lov til at se os, og vi fik et meget ungt, smilende og lystent ansigt at se."

"...  til sidste kom hun i en gigantisk flodbølge af en sprøjteorgasme og kramper. Sikke en finale."

".... her var det virkelig tale om at man fik en oplevelse i særklasse! "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

åhh vil så gerne med en gang -kan i ikke holde det en eftermiddag på et tidspunkt  - så de gifte mænd også kan komme med :-))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...