Hop til indhold
Better-late-than-never

Dirty old pig?

Recommended Posts

Jeg har tit tænkt på:

hvor stor må aldersforskellen være mellem mand og kvinde, når vi befinder os i konteksten postitution?

Er en forskel på 45 /  50 år OK bare fordi man betaler for ydelsen? Eller?

jeg selv vælger ofte GPer fra pga deres unge alder, men fristes da ofte af at besøge og nyde disse unge sprøde kvinder.

Hvad siger de unge GPer, hvad sige mine jævnaldrende her brødre?

Er det helt OK at have seksuelle relationer til piger på alder med ens barnebarn (19 20 årlige) bare fordi man betaler for det eller hvor går grænsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loven siger det er helt okay (min. 18år), hvad andre har af holdninger til en GP på feks. 19-20 år kan i din verden vel være lige meget, så længe du kan se dig selv i øjnene. De GP som også gør det af andre grunde en kun penge, har vel tænkte over situationen og valgt at alders forskellen ikke er en hindring. GP'en kan vel også altid takke pænt nej tak, ligesom du også har ret til at takke pænt nej tak, når du møder pigen i døren.

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så længe pigen og du har det godt med det, og hun er over 18 år, så er der ingen ko på isen.
Hvis hun eller du begynder at få et anstrengt forhold til aldersforskellen, så må I jo melde det ud overfor den anden, og takke pænt og tage afsked.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til at nogle piger har en øvre aldersgrænse medens andre ikke har. Nu hvor jeg har nået en alder tæt på pensionsalderen rammes jeg oftere af denne grænse. Nogle gange har jeg en fornemmelse af at blive valgt fra allerede ved overvågningskameraet.

Jeg forstår så udmærket piger, der ikke ønsker at dyrke sex med mænd, der kunne være fædre eller bedstefædre til dem.

Tilgengæld har jeg observeret hos mig selv, at min grænse for hvad jeg betragter som "unge" piger er rykket opad. På en eller anden måde hænger den sammen med min datters og barnebarns aldre.

Det jeg vil sige er kort:

 Hvis pigerne har et issue, så er det i orden. Jeg knalder selv alle piger, der giver mig lov. De skal bare være gamle nok. (over femten, hvis det er en scoring (sker nok ikke) og over 18, hvis det er et betalingsforhold (sker nok snarere).

Venligst OT (Den gamle gris)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Better-late-than-never skrev, 1 time siden:

Jeg har tit tænkt på:

hvor stor må aldersforskellen være mellem mand og kvinde, når vi befinder os i konteksten postitution?

Er en forskel på 45 /  50 år OK bare fordi man betaler for ydelsen? Eller?

jeg selv vælger ofte GPer fra pga deres unge alder, men fristes da ofte af at besøge og nyde disse unge sprøde kvinder.

Hvad siger de unge GPer, hvad sige mine jævnaldrende her brødre?

Er det helt OK at have seksuelle relationer til piger på alder med ens barnebarn (19 20 årlige) bare fordi man betaler for det eller hvor går grænsen?

Sålænge pigen er over 18, har det OK med at tilbyde seksuelle ydelser og man ellers behandler hende pænt, kan jeg ikke se noget problem i aldersforskellen. Piger, der sætter en øvre aldersgrænse, snyder nærmest sig selv - men ofte er det netop sådanne piger jeg vil holde mig fra, da de åbenbart ikke er helt afklarede omkring erhvervet.

Men ofte synes jeg at unge piger netop forstår at give en god oplevelse, gå all in og det mere er mig, der måske er lidt for tilbageholdende, hvor jeg med lidt mere modne piger, tør gå lidt mere til den - kommunikationen med de mere modne piger er også mere ufri, da de ikke er så generte og man har ligesom lidt mere at snakke om både før og efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"I'm not a dirty old man, I'm just a sexy senior-citizen", var der en talemåde der hed i min ungdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fedt og frækt, hvis pigen ikke er meget mere end 18 år. Jeg har altid kunnet lide 18-årige piger, så hvorfor skulle det ændre sig. Du skal vel heller ikke giftes med dem? Nyd det, når du har betalt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De helt unge piger har jeg også mest mødt når det har været "spontansex" på klinik.  Hvis det planlægges over nogle dage/uger kan jeg bedre nå at udvælge en moden pige i 30'erne - 40'erne og der føler jeg mig mere tryg.

Jeg er i start 60'erne og er meget bevidst om den store aldersforskel. Jeg spørger altid pigen som det allerførste "er det i orden med dig" ? og slår ud med armene, netop for at give en pige jeg næsten kunne være bedstefar til, mulighed for at sige fra. 
Hvis det er en ung pige passer jeg nok ekstra på legen og vælger f. eks. altid stillinger der kan virke dominerende som missionær'en  fra for ikke det skal komme til at opleves overgrebsagtigt for mig eller hende med sådan en 'gammel gris' ovenpå sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...