Hop til indhold
Gæst

Hjælp til min profil

Recommended Posts

Gæst

Kære Administrator og moderatorer

Vil en af jer ikke være sød og hjælpe mig med at få min aktivitetsfeed op at køre igen? Jeg kan ikke poste noget på den og ingen kan skrive til mig på den. Der lå nogen film og hilsener fra nogen jeg kender på den og det hele forsvandt lige pludselig.

Jeg kan ikke skrive hilsen på andres feed - jeg har tjekket at jeg gør det rigtigt og jeg kan se min hilsen på den væg jeg skriver på. Men hvis jeg trykker opdater er hilsenen pist væk.

Og jeg kan slet ikke komme til at vedhæfte en af mine allerede eksisterende filer på nogens væg.

Hvad med andre brugere herinde, fungerer jeres aktivitetsfeed som den skal? Der kan jo sagtens gå koks i systemet I know.

Kh. Milfine :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan ikke skrive hilsen på andres feed - jeg har tjekket at jeg gør det rigtigt og jeg kan se min hilsen på den væg jeg skriver på. Men hvis jeg trykker opdater er hilsenen pist væk.

Jeg har samme problem - meget irriterende.
Derudover er der også et billede af et par dejlige bryster, der er forsvundet fra min væg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 3 minutter siden:

Derudover er der også et billede af et par dejlige bryster, der er forsvundet fra min væg.

Uhhh din stakkel :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da rart nok at vide det ikke kun er min, forstå mig ret :-)

Men din ser umiddelbart intakt ud ved første øjekast

Har du prøvet at poste på den? Man kan i hvert fald ikke skrive på den

Og noget andet mærkeligt er at jeg ikke kan poste mine frække videoer eller billeder ude på feks hyggetråden - har ikke prøvet at vedhæfte nogen fra computeren, kun dem jeg allerede har liggende på min profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 1 time siden:

Kære Administrator og moderatorer

Vil en af jer ikke være sød og hjælpe mig med at få min aktivitetsfeed op at køre igen? Jeg kan ikke poste noget på den og ingen kan skrive til mig på den. Der lå nogen film og hilsener fra nogen jeg kender på den og det hele forsvandt lige pludselig.

Jeg kan ikke skrive hilsen på andres feed - jeg har tjekket at jeg gør det rigtigt og jeg kan se min hilsen på den væg jeg skriver på. Men hvis jeg trykker opdater er hilsenen pist væk.

Og jeg kan slet ikke komme til at vedhæfte en af mine allerede eksisterende filer på nogens væg.

Hvad med andre brugere herinde, fungerer jeres aktivitetsfeed som den skal? Der kan jo sagtens gå koks i systemet I know.

Kh. Milfine :-)

Vi har ikke hørt om problemet før, men  er sikker på at Administrator kigger på det ved først givne lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...