Shemale-eater 128 Skrevet 29. November, 2015 Så kan alle tårer tørres bort - Ellen er tilbage i København! Julen skulle dermed være reddet... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. November, 2015 Det er dog en hulens masse billeder der er i profilen! Lækre billeder, men springer nu over. Så godt jule-knald!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ass6lover 44 Skrevet 30. November, 2015 Jeg håber hun også kommer på visit i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 30. November, 2015 fandme ærgeligt hun aldrig besøger odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2015 Hun burde helt klart holde til i Aalborg. Så ville jeg med glæde, se hvad hun kunne gøre ved mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knøsen 13 Skrevet 1. December, 2015 hun er vist kun tilbage for et par dage, inden hun rejser videre, så hurtigt afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ass6lover 44 Skrevet 1. December, 2015 knøsen skrev, for 2 timer siden: hun er vist kun tilbage for et par dage, inden hun rejser videre, så hurtigt afsted Hvortil? Et andet sted i dk eller udlandet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. December, 2015 Brasilien og Juleferie ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knøsen 13 Skrevet 2. December, 2015 vi satser på at hun er tilbage i starten af det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 13. December, 2015 Ellen siger hun kommer tilbage til Danmark i maj 2016... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2016 Ellen skulle efter mine oplysninger være tilbage i Kbh på Mandag Drenge ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 23. April, 2016 Yeeeeeeeeeeeeees Jeg trænger til en vitaminladning fra hende Dagens gode absolut gode nyhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackbone22 0 Skrevet 2. Maj, 2016 Er der nogen der ved hvad hendes priser er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genboen Skrevet 2. Maj, 2016 Er der én der kan smide et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 2. Maj, 2016 Blackbone22 skrev, for 10 timer siden: Er der nogen der ved hvad hendes priser er? 2000 per time. Hun køre bare hele timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg