Hop til indhold
Gæst

Julefrokoster på bordeller/klinikker

Recommended Posts

Gæst

Julefrokost sæsonen er over os, og derfor kunne det være interessant at høre om dette koncept stadig bliver benyttet på bordellerne/massageklinikkerne og hvor udbredt det egentlig er. Anledningen til mit spørgsmål er at jeg synes jeg har set annoncer om det før på eroguide, men ikke i år. 

Jeg vil også gerne vide følgende: 

Hvem henvender disse julefrokoster sig til? 
Er det et offentligt arrangement, hvor alle har mulighed for at deltage, eller er det kun for stamgæster?

Hvorfor holde julefrokoster på klinikkerne?
Jeg formoder, at der er tale om et salgsfremstød for pigerne på klinikken, da de har mulighed for at nå ud til nye gæster og pleje relationerne med deres stamgæster, så de fortsat kommer igen. 

Hvad foregår der på disse julefrokoster? 
Ja det giver lidt sig selv at det handler om at spise, hyggesnakke osv, men jeg tænkte også på om der var mulighed for at knalde med sin favorit GP efterfølgende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan kan det være, jeg ser "Julefrokosten" køre foran mine øjne?

On topic: Det lyder faktisk hyggeligt med en GP eller klinik julefrokost.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min sjoveste julefrokost var sidste år med 3 af pigerne, vi endte på bøssebar. 

Der kommer saftige detaljer frem til en julefrokost af den årsag vil jeg aldrig sidde og spise julemad i De Grønnes Haver med hele koret. Min kundekreds plejer jeg alle andre dage uden nisseøl. Jeg vil ellers gerne være en flue på væggen til en julefrokost med 30 piger samlet :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang været til julefrokost, vel omkring 25 - 30 deltagere jævnt fordelt piger og gæster. Det var rigtig hyggeligt og sjovt - og bortset fra at en enkelt bordherre fik et blow af sin borddame i skjul af dugen under silden :razz: - så var det meget ærbart både  i påklædning, opførsel og samtaleemner. 

Jeg ville helt klart være deltager hvis lejlighed bød sig igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er formentlig den sidste julefrokost i VL-regi, du tænker på, og den foregik på restaurant; men spørgsmålet går jo på julefrokoster på bordeller/klinikker, og det er nok en noget anderledes oplevelse, og måske nok også med færre end 25-30 deltagere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...