Hop til indhold
Guest Joorn

Thaimassage Thisted

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej venner

Så gik turen til Thisted og et lille smut forbi Nokthaimassage

http://www.nokthaimassage.dk/

Var lidt af en indskydelse, så mødte op på adressen, uden at have bestilt tid, men det blev heldigvis ikke et problem, da der stadig var ledige tider:smile:

Blev modtaget og budt velkommen af ikke mindre en tre thaipiger/damer, to "lidt" ældre og en yngre, som jeg vil skyde til at være omkring de 30 + -

Blev hende som skulle give mig massagen og det var jeg sku ikke spor ked af...:-)

Hun var faktisk en rigtig sød slank køn pige, med et super godt humør og hendes massage, var bestemt en af de bedre af slagsen:smile:

Ikke så meget pjat under selve massagen, fik at vide jeg skulle slappe fuldstændig af i hele kroppen og bare NYDE det og det var ikke spor svært:smile:

Fik en hel times skøn lækker medium hård olie massage (pris 400,-) og først hen mod slutningen, kom spørgsmålet forsigtigt.....ønsker du evt. lidt ekstra?

Spurgte til mulighederne og priserne på samme og det var vist helt almindelige thaipriser, på de forskellige ydelser

Valgte den dyreste mulighed og det har jeg bestemt ikke fortrudt, bare total lækker!!:wink::smile:

Så venner.....

Går turen forbi Thisted og Nokthaimassage, så kan der altså godt, være en rigtig god oplevelse i vente:smile:

Hilsen Joorn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Hej Ratata

+2 +4 og plus enTudse.jpg.847fa8fbeb5be844cbaef1d93667d2

Kunne måske godt have sparet en hundredemand eller to, hvis jeg havde forhandlet lidt om prisen, hvilket jeg ikke forsøgte....denne gang :smile:

God søndag...

Hilsen Joorn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...