Hop til indhold
massagepikken

Sara fra Folehaven - HA

Recommended Posts

Hej til alle

 

Der har ligget en klinik igennem mange år på Folehaven 133 og jeg har været der et par gange med held.

 

Nu ville jeg prøve en kvinde ved navn SARA som har haft annonce i mange år, og hun skulle være sidst i trediverne - MEN igen falsk varebetegnelse.

 

Jeg var der ifor et par dage siden, og vil hermed advare jer andre om denne kvinde.

 

For det første er hun langt om tredieverne - nærmere de 50.

 

For det andet giver hun jordens værste erotiske massage - den er så hurtig og blød trods det jeg flere gange sagde til hende det var for blødt, men hendes engelske er virkeligt dårligt - mange thaipiger taler meget bedre dansk end SARA kan engelsk.

 

For det tredje kunne hun næsten ikke skynde sig nok med at blive færdig med massage før hun skyndte sig op på briksen som om hun troede "hver gang er sidste gang". Hun forsøgte at overtale mig til sex med hende uden kondom, men det skulle jeg ikke have noget af.

 

Jeg var ved flere gange nærmest ikke at kunne få vehret i hendes lille hule, for der stank virkeligt meget af gammelt vandskade - jeg har ikke været der i lidt over 1½ år, men mindes ikke der lugtede så meget af muggent gammelt vand.

 

Hun lugtede også meget af det samme - så jeg tro hun sover på stedet. Føj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
massagepikken skrev, for 37 minutter siden:

Hun lugtede også meget af det samme - så jeg tro hun sover på stedet. Føj.

Ærgeligt du ikke har evnen til at skrive anmeldelsen i en sober tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 16 minutter siden:

Ærgeligt du ikke har evnen til at skrive anmeldelsen i en sober tone.

Ja, det sidste "Føj" kunne godt have været udeladt, ligesom massagepikken/anmelder måske burde være gået igen. Men man altså ikke på den måde klandre pigerne for at sove på stedet - ihvertfald ikke, hvis det er døgnåbne steder, man selv har valgt at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...