Hop til indhold
Gæst

Bella Sky

Recommended Posts

Jeg har erfaring med hende. Har også lavet en anmeldelse. Billederne er ca 10 år gamle og 15 kg siden. Hun er ikke grim eller noget men er bestemt heller ikke jeg normalt ville betale penge for. Brysterne ser ud som på billedet og hun giver et godt blow. Hun er fra Ungarn taler ok engelsk. Jeg ville nok vælge en anden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
galten skrev, for 1 time siden:

Jeg har erfaring med hende. Har også lavet en anmeldelse. Billederne er ca 10 år gamle og 15 kg siden. Hun er ikke grim eller noget men er bestemt heller ikke jeg normalt ville betale penge for. Brysterne ser ud som på billedet og hun giver et godt blow. Hun er fra Ungarn taler ok engelsk. Jeg ville nok vælge en anden

 

Ved du hvad hun hedder ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se hun ikke er der mere. De er også flyttet til lisbjerg. Jeg besøgte dem i Viby. Hvis du tager derud så husk at give os andre en anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
galten skrev, den 30/11/2015 at 20:02:

Jeg kan se hun ikke er der mere. De er også flyttet til lisbjerg. Jeg besøgte dem i Viby. Hvis du tager derud så husk at give os andre en anmeldelse 

Hold nu lige op, for pokker. Tina, som hun hedder, er der lige p.t.Hun er der on/off nogle uger ad gangen. Og ud fra de øvrige tråde, jeg har læst, så er hun en skønnert på alle måder. Og ja. De er på en sidevej på næsten toppen af Lisbjergbakken! En sidevej overfor Elevvej. Jeg skal for øvrigt besøge hende i morgem! Anmeldelse følger. Og på onsdag er hun væk igen i en periode. Ellers går i ikke fejl af <Barbie. Hun er ikke at kimse af! og hun bliver hængende en uge mere! :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...