Hop til indhold
Guest Joorn

Smukke Lina Roslev

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej Venner

Var så lige forbi Smukke Lina i nærheden Roslev

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkelina

Lina er en slank, høj, flot pige, en af dem, som måske er endnu flottere i virkeligheden, en på de billeder, som man ser af hende, i hendes annonce;-)

Hun taler rigtig godt engelsk og flydende italiensk (kommer fra Italien) så let at føre en samtale med hende også

Blev budt smilende velkommen i døren af hende og hurtigt vist en på et pænt værelse med rimelig god belysning og en stor fin dobbeltseng:-)

Spurgte hende om hun have en "spiseseddel", men det var åbenbart ikke noget hun/de brugte, så vi aftalte en halv times cocktail, med lidt af hvert;-):smile:

Inden vi gik i gang, fik jeg også lige et tilbud om, at hendes veninde, som også var i huset, godt kunne deltage, hvis jeg havde lyst, selvfølgelig mod en "lille" ekstra betaling;-)

Hun fortalte også, at der var en trans i huset, hvis det var noget?.... men takkede nej tak til begge dele, kunne godt "nøjes" med Lina.....helt alene;-):-)

Nu ikke fordi, at en omgang med to lækre piger ikke kunne være spændende, men jeg have ikke hævet kontanter nok til det, da jeg ikke var klar over, at det var en mulighed:shock::smile:

Det kan måske blive til virkelighed en anden god gang, hvor man er lidt bedre forberedt....økonomisk!;-):smile:

Tilbage til Lina, som sagt en høj, slank, flot pige med pæne store (kolde) silikone bryster og en lækker stram intim barberet fræk mis;-)

Fik en dejlig våd omgang fransk, uden, til at starte med og gjorde efterfølgende gengæld, derefter skøn sex i forskellige stillinger og til slut, super dejlig afslutning oppe i hende (i kondom)

Alt i alt, en dejlig lækker oplevelse, som dog, ikke bliver en af dem, som jeg vil tænke tilbage på, som en af de aller bedste oplevelser af denne slags

Men...kan anbefales, ikke noget snyd med billeder eller med tiden osv.

Prismæssigt...måske, i den lidt dyrere ende? 1200,- for en halv time, dobbelt op, hvis man vil hygge med to piger, i en halv time

Kan i alle sammen have en rigtig god weekend

Hilsen Joorn

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...