Hop til indhold
madkasse

Pi meks thaimassage grønningen 5 århus

Recommended Posts

Guest Kintamani
Bulder skrev, for 4 timer siden:

Bliv væk og brug dine penge et andet sted. PiMek er bare dårligt.

Helt enig - har tidligere været et godt sted!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
madkasse skrev, den ‎28‎-‎11‎-‎2015‎ ‎12‎:‎16‎:‎42:

Er der nogen der ved noget om denne klinik, kan man kun få massage, eller er der også "ekstra"?

god lørdag!

 

Hej Madkasse!

 

Jeg besøgte PI Mek i sidste uge. Blev mødt af en pige på ca. 40 år måske ikke verdens største skønhed.

Hun viste mig ind i et rum med en stor seng/briks....

Jeg bestilte massage. Der gik vel maks. 10 min så spredte hun mine ben og begyndte at give min numse og nedre regioner massage... Hun foreslog flere gange at jeg skulle vende mig om, men jeg sagde at jeg ville have massage.

Men men hun gjorde mig meget varm selvom det var koldt udenfor, så jeg vendte mig om og hun spurgte om jeg ville have massage af ham (på lidt dansk7engelsk) jeg spurgte om prisen og hun svarede 800, så smilede jeg bare og sagde at så ønskede jeg kun massage. Hun var meget ivrig for at sælge mere så jeg spurgte til body to body med fuld pakke, det kunne hun ikke give fordi hun havde menes.

Jeg spurgte til prisen på blow uden og det endte med at hun gav mig det bedste blow jeg nogensinde har fået til kr. 700 for det hele.

Pigen er sød og venlig lidt buttet og kunstige bryster.

Da jeg kom ud og skulle betale så jeg der stod at man skal beholde underbukser på og der ydes ingen seksuelle ydelser..... Det smilede jeg meget af

Del dette indlæg


Link til indlæg
madkasse skrev, den 30/11/2015 12.51.29:

Takker for svar, men hvorfor er det et dårligt sted? Dårlig massage, dårlige ekstraydelser, eller hvad?

 

Har et par gange været ude for en totalt uengageret gang massage, massage i 35 min, dårlig ekstra ydelse uden indlevelse, at massage er stoppet efter 20 min og er blevet bedt om at gå fordi de havde glemt at der var en kunde som havde bestilt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, for 6 minutter siden:

Har et par gange været ude for en totalt uengageret gang massage, massage i 35 min, dårlig ekstra ydelse uden indlevelse, at massage er stoppet efter 20 min og er blevet bedt om at gå fordi de havde glemt at der var en kunde som havde bestilt tid.

Min oplevelse ligger nogle år tilbage, men det var nøjagtig det samme som Bulder oplevede. Jeg havde endda købt den store tur med bodyscrup, massege og spa. Oplevelsen var glemt på 5 minutter, ærgelsen over at have smidt penge ud på det hang lidt længere. Der var mutter der betjente mig. 

Jeg har dog læst her på EG om en der havde en fantastisk oplevelse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange med ca. 2 år imellem - sidste gang for 2 -3 måneder siden. Begge gange fik jeg en god oplevelse, udmærket massage og en god happy ending. Så det er åbenbart et sted hvor det meget afhænger af, hvem man bliver betjent af. Måske også af om man åbent og venligt har givet udtryk for sine ønsker og forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...