The Deep 158 Skrevet 28. November, 2015 pussygalores.dk Hey Jeg regner med at kig forbi pussygalores på mandag. Både Amanda (naughty) og Emma (nice) er på vagt. Er ikke ret meget om disse to her på eroguide synes jeg. Hvem kan hjælpe med lidt info? Er de to til kys? wet eller tante style er blow rigtig godt eller bare OK. dybt er også nice Jeg håber kun dem med noget mht. emne vil svar. rigtig go lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 28. November, 2015 Emma har jeg kneppet med for ikke så længe siden. Hun er en høj pige med A-bryster, men det ved du jo fra beskrivelsen. Hun er mest sports-type-agtig. Snakker gerne og griner. Hun elsker at blive slikket i fissen, og hun holder også af, at du fingererer hende på klitoris. Du må bare ikke stikke fingeren op i skeden. Da jeg lå på hende og kneppede løs, var det stadig med positiv glad stemning. Du kan tage om hende og holde fast. Hun er bestemt ikke sart. Ud fra hendes billeder forventede jeg nok en lidt "forfinet" dame, men sådan er hun ikke. Der er frit sprog. Kald en pik for en pik, og en fisse for en fisse. Hun kyssede læbe-kys, men ikke med tunge. Amanda har jeg ikke visiteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg