Hop til indhold
Keld-drengen

Hvem skal man besøge i Viborg

Recommended Posts

Jeg kan godt lide den nedre grænse, som Cille har  - ikke noget med at knalde småknejte under 30:-D Desuden sender hendes annonce en masse gode vibrationer. Hvis jeg selv var til kvinder i fyrrerne, så var jeg smuttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene Vang / Cille er en lorteoplevelse

Hun kan ikke sutte pik, hun snakker hele tiden og har en masse mærkelige små ceremonier hun skal igennem. Derudover har hun vel kneppet flere hundrede fyre uden gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke anbefales - var nysgerrig - det kostede mig 850 spir - de dårligste penge jeg nogensinde har givet ud. Enig med Jingle Balls - en masse ceremonier mv. - virkede modsat på mig - lille mand ville ikke være med. Det franske - ved ikke hvad jeg skal kalde det.

Men så er det prøvet - og jeg trækker på smilebåndet hver gang jeg ser hendes annonce - hun mener vist selv at hun er "guds gave til folket" - jeg siger bare :grin: go fornøjelse :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene er satme vild. 

Har altså kun oplevet "ritualet" med vandet. Men herregud. Hun hælder 2 glas vand op, mens jeg vasker pikken og så er det det. Betragt det som en service;-)hum kan godt lide at snakke. Men jeg tror hun kan lide at kneppe endnu mere.

De gange jeg har kneppet hende (og det er ikke så få), har hun været sød og imødekommende. Har ikke kigget på uret. Og har bestemt været en god oplevelse. Hun kommer altid med en kompliment, omend jeg ikke er noget specielt. Og jeg sørger naturligvis altid for at fortælle hende, hvor fræk og sød hun er.

Hun hviner, skriger og lægger bestemt ikke en dæmper på sig selv. Hun sprøjter og bliver meget våd og vil kneppes i både hovede og røv. Desuden sluger hun hver en dråbe.

Er sikkker på hun kan lokkes med til det meste, hvis kemien er der. Måske også uden gummi. Men det er ike noget jeg er blevet tilbudt. Hvis hun skulle have kneppet nogen uden gummi, er det sgu ikke værre end at vi selv må sørge for at få gummi på, hvis vi ikke er med på den leg.

Nå! Jeg kan mærke det rykker i pikken, så jeg må nok hellere få bestilt en tid igen:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...