Hop til indhold

Recommended Posts

I sidste uge efterlyste jeg det bedste blowjob i København og en bruger herinde mente jeg skulle kigge i Jasmins retning. 

 
Jeg besøgte hende igår og blev hilst velkommen af en meget imødekommende kvinde. Ak - hun var ikke min type alligevel :-(  Ikke fordi der var det fjerneste at udsætte på hende eller hendes fotos, hun var bare ikke en jeg normalt ville vælge. Jeg lånte lige toilettet og parlementerede med mig selv om jeg skulle blive. Hun virkede både varm og imødekommende og det lod jeg være afgørende. Jeg blev. 
 
Det var årets bedste valg. 
 
Pengene for et 45 minutters blowjob skiftede hænder og hun bad mig lægge mig til rette og bare lade min pik (og mig) forkæle. Det blev min pik i en grad som jeg ikke har prøvet i hele mit liv. Jeg kan ikke rigtig beskrive detaljer for hun gjorde ting med læber tunge og fingre jeg slet ikke kunne gennemskue og hun kunne noget med nosser og mellemkød der fik mit hoved til at snurre. Det var ubeskriveligt.
 
Det blev 45 minutter hvor jeg gentagne gange var lige på kanten til at sprøjte men hun holdt mig kyndigt tilbage og ikke før det 45 minut brølede jeg orgasmen ud og sprøjtede som jeg ikke har gjort det længe. 

Alt i alt en super oplevelse med en varm og sød pige som til fulde gav hvad jeg ledte efter og meget mere til.
 
Sikker gentagelse og næste gang tager jeg hende op på tilbuddet om prostatamassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for 15 minutters rutinen, men overvejer også kraftigt 45 minutters udgaven. Er i forvejen stor blow-job fan, så 45 min må være ren heaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

et 45 min blowjob med gummi det må absolut være ren slikkepen, godt det var med gummi ellers vil den da blive helt hudløs...burp ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 4 minutter siden:

et 45 min blowjob med gummi det må absolut være ren slikkepen, godt det var med gummi ellers vil den da blive helt hudløs...burp ;-)

Mon ikke osse gummiet var ved at blive slikket helt væk.

:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 21 timer siden:

Jeg har også været der for 15 minutters rutinen, men overvejer også kraftigt 45 minutters udgaven. Er i forvejen stor blow-job fan, så 45 min må være ren heaven.

Jeg synes i hvertfald det var ren heaven :-) 45 minutters forkælelse af min pik hvad kunne være bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...