Hop til indhold
denunge

Liege og Seraing

Recommended Posts

En lille beretning fra Liege og omegn. 

De har "vinduespiger", som sidder i vinduet, så man kan gå forbi og tjekke dem ud inden at man går ind af døren. 

Et af stederne er Rue Varin. Det ligger lige ved siden af Hovedbanegården, så meget nemt at komme til. 

Her var der vel en 8-10 vinduer at vælge imellem. Priserne startede umildbart på 50 EUR for 15 minutter fransk og dansk, 100 for 30 min og 250 EUR for 1 time. Fransk kan både være med og uden - det er pigen der bestemmer hvad hun er med på. 

Alternativt er der også Rue De Marnix. Det ligger 15 minutters bilkørsel fra banegården (ved ikke med offentlige transportmidler), men her er der til gengæld noget for enhver smag. Hele gaden er plastret til med piger der sidder i vinduerne - og der er noget for enhver smag. Store, små, lyse, mørke, unge, ældre.

Her starter priserne på 30 EUR, hvor jeg var heldig at få godt og vel 15 minutter med en meget sød og smilende pige. Hun kom fra Albanien men snakkede både Fransk og Engelsk. Det var der andre i gaden der ikke gjorde... Men her var det så 30 EUR for enten Fransk eller Dansk eller 50 EUR for 30 minutter blandet.

Området derude er så åbentlyst at man ikke behøver at gemme sig - for alle dem der er der, kigger på damer, da det er det eneste at der er i gaden. Og det er vel uden at overdrive 50 forskellige piger som har hver deres vindue. Tingene foregår så længere inde bagved, mens gardinet bliver trukket for.

Spørg endelig hvis I har nogle spørgsmål - måske kan jeg svare - måske kan jeg ikke ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Update fra området. Minimumsprisen er steget i hele byen nu, så BJ koster 40eur og så 50 for blandet. Ellers er alt ved det gamle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...