Hop til indhold
ErnieT

GP & thai massage - Flensborg

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til Flensborg med bilen til service og får derfor et par timer der skal slås ihjel. Og da jeg nu sparer en del på bilens service kan jeg lige så godt får brugt disse sparepenge på noget godt og dejligt til mig selv.

Jeg har tænkt mig følgende:

1 times besøg hos en slank naturlig lækker GP mellem 25 og 40 år. Blowjob uden, 69, dansk og græsk.

En god bøf og et glas vin eller to, derefter

En times wellness med en god oliemassage incl et afsluttende HJ hos en smuk asiatisk massør.

Heldigvis er det først om ca 8 dage, så jeg har tid til at gøre mig nogle tanker og lidt net research, forhåbentlig hjulpet godt på vej af guidens flittige Flensburg besøgende.

På forhånd tak

 

Redigeret af ErnieT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. thai kan du på fair-girls.de finde annoncer fra bla. Lilli og Jini. De kan begge anbefales og er også begge to omtalt her på siden. Jeg har ikke hørt nogen omtale dem negativt. Ellers er der Phas Thaimassage på Apenrader Strasse 71. Hende kan du også finde omtalt herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske rigtigt. Lilli på adressen Junkerholweg 14 og Jini (der nu er tilbage i Flensburg) på adressen Schiffsbrücke 56 kan helt klart anbefales til massagedelen. Og de kan begge virkelig massere!!! Phas Thaimassage er noget dyrere i prislejet end Lilli og Jini - og du ved ikke hvilken pige du får. Mig bekendt kan man kun få et HJ hos Pha.

De to andre har mere på programmet - hvis du skulle få lyst!

PS: hos de to thai-kvinder kan du også få græsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 20 timer siden:

Mig bekendt kan man kun få et HJ hos Pha

Korrekt, men det var sådan set også det TS efterspurgte ;-)

Forresten, wilson, er Jini tilbage hos den mutter hun egentlig flyttede væk fra? Nu kan jeg ikke helt huske de enkelte lejligheder fra hinanden, men mener hun flyttede fra 2. sal til 1. sal. Iflg. fair-girls er hun nu tilbage på 2. sal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jini har fortalt at hun nu har lejet lejligheden på anden sal. Og at thai mutter er flyttet. Så det ser ud til at Jini endelig har lært at arbejde for sig selv og ikke tjene penge til en "mutter".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 11 timer siden:

Hvad skal man forvente en times tid med Jini render op i? Er mest interesseret i massage, og evt et blæs. 

Jeg mener wilson har skrevet om hendes massagepriser i en anden tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...