Hop til indhold
kino

Engtoften 16 A Joanna

Recommended Posts

Hej 

Det her er min første anmeldelse. 

  Jeg besøgte stedet om aften og blev mødt af en ældre dame ved døren, som jeg formået at gætte det må være mutteren og jeg så 2 rum.                                                                               Jeg kom ind og hilste nervøse på Joanna som var meget venlig og flink. Hun spurgte til min ID for at bekræfte at jeg var gamle nok.                                                                                           Det er fordi jeg har en meget ung ansigt selvom jeg er midt i 20'erne. Da jeg vidste det så grinet hun og åndet lettet op :). Jeg valgte en halv time til 900 på et menukort, som også inkluderet   en megafransk som afslutning . Der er mulighed for tage et bad derhenne. Fransk var rimeligt god og hendes patter var naturlige dejlige c

PS. Billederne af af rummet passer rimeligt godt og pigen nogenlunde. Stedet bliver servicere af en pige som er kun har vagt i en uge og så kommer der en ny og tager over. Joanna var en sød smuk pige og det føles naturligt med hende. Kys koster desværre 100 ekstra hvis man skulle have det

Jeg kan desværre ikke huske alle de andre priser på menukortet. Jeg regner med at næste gang tage et billedet af det og indsætte det.

Stedet 5/5

Pigen 4/5

Hilsen den nervøse og  Kino 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mere interesseret i hvor godt billederne af pigen passer end dem af rummet - kan du uddybe lidt om Joanna?

Redigeret af ChoosyVery

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hej Kino

Tak for anmeldelse - gode iagttagelser og informationer du kommer med. Stedet er ikke berømt for det bedste. Har faktisk eksisteret i mange år og mest med udenlandske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...