Hop til indhold
Vigo

Isabella28 Børkop

Recommended Posts

Hej 

lidt om isabella28 i Børkop 

isabella er en meget glad og vild pige hun ved vad en mand kan lide ,vis man kan lide en pige der gerne styre legen så er det hende du skal prøve men pas på det kan godt give mærker på kroppen . Så vis du har kone der hjemme . er du til meget blide piger så skal du nok ikke besøge hende . Har besøgt hende en hel del gange  for ca 8 mdr siden.hun er lige kommet til Danmark igen bliver ca 2 mdr . Foto er 100% ægte lidt kraftig bygget men stram syntes det er ok, brysterne er ikke fra naturens side 

var på besøg i går var sammen med hende og sexyviky det var vildt 1 time med 2 piger det var vildt . Det kan jeg skrive om en anden gang

med venlig hilsen 

vigo

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vigo skrev, 1 time siden:

Hej 

lidt om isabella28 i Børkop 

isabella er en meget glad og vild pige hun ved vad en mand kan lide ,vis man kan lide en pige der gerne styre legen så er det hende du skal prøve men pas på det kan godt give mærker på kroppen . Så vis du har kone der hjemme . er du til meget blide piger så skal du nok ikke besøge hende . Har besøgt hende en hel del gange  for ca 8 mdr siden.hun er lige kommet til Danmark igen bliver ca 2 mdr . Foto er 100% ægte lidt kraftig bygget men stram syntes det er ok, brysterne er ikke fra naturens side 

var på besøg i går var sammen med hende og sexyviky det var vildt 1 time med 2 piger det var vildt . Det kan jeg skrive om en anden gang

med venlig hilsen 

vigo

http://side6.dk/resultatside/?q=isabella28

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

hun kysser og er noget vild og våd, har så også været sammen med hende nok snart 10-15 gange efter hånden, hun vil også de fleste gange selv have noget ud af det, hun smutter snart til Århus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet kunne nok være noget mere diskret,kommer der kun om aften når der er mørkt:-D hun smutter til Århus i morgen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg ved ikke vad hun tager jeg betaler 1500kr, ser ikke menu kortet,hun kikker ikke på klokken når jeg er sammen med hende, der kan godt gå over 1,5 time inden jeg er ude af døren så supper :grin:

hun er i Århus nu midt i centrum 

med venlig hilsen

vigo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne fake...jeg har været på adressen, og aldrig er jeg gået så hurtigt igen, falske billeder og masser af andre faresignaler....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reknas. Hvornår var du der? Og hvilke andre faresignaler ? Ellers ærgerligt hun ser dejlig ud hende der kalder sig Isabella 

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

@vigo...har hun haft navnet Isabella de op til 15 gange du har besøgt hende ???....eller har hun haft andre navne ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha nu er det ca 8-10 mdr siden hun var her sidste gang og der har været mange piger siden efter og det med navne :-DHar besøgt hende mest i Horsens og Fredericia .

man skal lige ringe til hende først da hun ofte arbejder hvor der også er mørke piger   Eller har været 

med venlig hilsen 

vigo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...