Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop kommet hjem fra et dejligt besøg hos June. Jeg har kigget billeder mange gange, men det har aldrig lige passet. Det gjorde det så heldigvis i dag.
June er blevet anmeldt herinde før, bla her.
En sød, smilende June åbnede døren og lukkede mig ind. Jeg betalte staks 1000,- og trådte ind i rummet. På trods af at det er en kælder, så der der rigtigt hyggeligt med sterinlys og det hele – men også lidt uhyggeligt, med ”spændende” SM-udstyr til dem, som er til sådan noget – gys! :-o Men det er mest de andre piger, som bruger det, sagde hun. ;-)
Jeg klædte mig af og fik et dejligt vådt kys. Jeg foretrækker helt nøgne piger og June smed straks korsettet, hun har en dejlig krop som bestemt ikke bør gemmes væk. Selvom jeg lidt ødelagde hyggebelysningen ved at bede om mere lys, så betyder synet af den dejlige, rigtigt meget.
June lagde ud med en skøn superfransk (helt ned) med tilhørende sorte kys; det kan hun altså godt, det der. Videre med missionær og doggy og anal til os begge. Kort fortalt, altså.;-)
Jeg fik hvad jeg kom for, June er dejlig, ligetil og afslappet. Og med på den værste. :-D

Tak June!

Venlig hilsen Brutus

 

Lidt praktisk: Det kan være noget af en udfordring at finde parkering på Nørrebro, men ikke her. Et nyt elevatorparkeringshus i umiddelbar nærhed, gjorde det super nemt; de ca. 8 kr det kostede var godt givet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...