Hop til indhold

Nanja, nær Frederiksbergcenteret

Featured Replies

Skrevet

Bare så alle er klar over det. På Frederiksberg er der de fleste eftermiddage en rigtig lille mørk godte. Hendes bj er simpelthen i særklasse. Men alt hvad jeg har prøvet med hende er fremragende. Og så er hun ikke bare sød, hun er knussød. Og så larmer hun herligt meget. Jeg tror hun kan lide sit arbejde. Ellers er hun en usædvanlig talentfuld skuespiller. Resultatet er i al fald at jeg er blevet stamgæst, og for mig dur det ikke andre steder, når jeg sammenligner med Nanja. Jeg har også været der sammen med en ven og det klarede hun i fin stil..

Redigeret af Ledvogter
Adresse nævnt

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg har lige været sammen med lille dejlige Nanja. Hun sagde at hun er der kun en uge, så er det slut for i år. Men hold da op hvor hun er dejlig. Hun er kun i begyndelsen af tyverne, men man kunne godt tro, at hun er en lille skolepige fra Sydamerika selvom hun er pære dansk. Hun var i dag til det hele, og det er stærkt for en lille næsten uskyldig godte. Men det kan godt være hun får lidt svært ved at sidde behageligt lidt tid.

Skrevet

Ja, Nanja er et besøg værd. Fræk lille godte, der giver et blæs i den høje ende af skalaen. Desværre må man ikke komme i munden på hende, men ud over hendes frække ansigt. Det er helt fint at lægge en god glasur ud over et kønt latina ansigt. Hun er en tjenestevillig pige.

Skrevet

Er der slet ingen der har er link til hende?

Skrevet

Hmm nu siger folk latina.

Jeg er ret overbevist om at hun er af indisk afstamning eller den region i hvert fald.

Skrevet

Hun er fra Mellemamerika. Rigtig flot og sød pige. Men et minus at hun havde meget følsomme bryster så der var ingen rigtig  berøring af disse og det er lidt at et øv for mig da jeg er vild med bryster :grin:. Men hendes blow og indlevelse var super god.

EPO

Skrevet

Jamen hvis hun selv har fortalt dig det.

Jamen  så er jo der hun stammer fra:smile:.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kan se, at hun er tilbage. 

Nogle der kan fortælle hvordan hendes kropsform er? 

Tyk/slank / stor røv/lille røv?

på forhånd tak!

Skrevet
EPO skrev, den 13/12/2015 at 15:58:

Hun er fra Mellemamerika. Rigtig flot og sød pige. Men et minus at hun havde meget følsomme bryster så der var ingen rigtig  berøring af disse og det er lidt at et øv for mig da jeg er vild med bryster :grin:. Men hendes blow og indlevelse var super god.

EPO

Enig, flot og sød latina pige der har boet hele livet eller det meste af det i Danmark. Taler flydende dansk. Lækker tøs med bryster der ikke var følsomme, da jeg var der for nogle måneder siden. Stor gentagelsesfare.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.