Hop til indhold
doxa

Nanja, nær Frederiksbergcenteret

Recommended Posts

Bare så alle er klar over det. På Frederiksberg er der de fleste eftermiddage en rigtig lille mørk godte. Hendes bj er simpelthen i særklasse. Men alt hvad jeg har prøvet med hende er fremragende. Og så er hun ikke bare sød, hun er knussød. Og så larmer hun herligt meget. Jeg tror hun kan lide sit arbejde. Ellers er hun en usædvanlig talentfuld skuespiller. Resultatet er i al fald at jeg er blevet stamgæst, og for mig dur det ikke andre steder, når jeg sammenligner med Nanja. Jeg har også været der sammen med en ven og det klarede hun i fin stil..

Redigeret af Ledvogter
Adresse nævnt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været sammen med lille dejlige Nanja. Hun sagde at hun er der kun en uge, så er det slut for i år. Men hold da op hvor hun er dejlig. Hun er kun i begyndelsen af tyverne, men man kunne godt tro, at hun er en lille skolepige fra Sydamerika selvom hun er pære dansk. Hun var i dag til det hele, og det er stærkt for en lille næsten uskyldig godte. Men det kan godt være hun får lidt svært ved at sidde behageligt lidt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Nanja er et besøg værd. Fræk lille godte, der giver et blæs i den høje ende af skalaen. Desværre må man ikke komme i munden på hende, men ud over hendes frække ansigt. Det er helt fint at lægge en god glasur ud over et kønt latina ansigt. Hun er en tjenestevillig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm nu siger folk latina.

Jeg er ret overbevist om at hun er af indisk afstamning eller den region i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fra Mellemamerika. Rigtig flot og sød pige. Men et minus at hun havde meget følsomme bryster så der var ingen rigtig  berøring af disse og det er lidt at et øv for mig da jeg er vild med bryster :grin:. Men hendes blow og indlevelse var super god.

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se, at hun er tilbage. 

Nogle der kan fortælle hvordan hendes kropsform er? 

Tyk/slank / stor røv/lille røv?

 

på forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 13/12/2015 at 15:58:

Hun er fra Mellemamerika. Rigtig flot og sød pige. Men et minus at hun havde meget følsomme bryster så der var ingen rigtig  berøring af disse og det er lidt at et øv for mig da jeg er vild med bryster :grin:. Men hendes blow og indlevelse var super god.

 

EPO

Enig, flot og sød latina pige der har boet hele livet eller det meste af det i Danmark. Taler flydende dansk. Lækker tøs med bryster der ikke var følsomme, da jeg var der for nogle måneder siden. Stor gentagelsesfare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...