Hop til indhold
J@n38

Falsk profil?

Recommended Posts

Kunne det her ikke være en falsk profil?

-------------------------------------------------------

Hej med jer dejlige fyre jeg er en ung pige. Håber i er klar på noget frækt og jeg er selvfølgelig klar på det meste!
Jeg er 24 år store bryster en god røv og blondine.
Priserne kan vi bare skrives om men omkring 600kr for en halv time 1 time 1000kr
Håber vi ses kys kys Linda

--------------------------------------------------------

Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/197496

 

Jeg har prøvet at skrive til profil for at se, om jeg kunne lave en aftale? Jeg fik følgende svar tilbage: "Hvad".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det betyder jo nok st pigebarnet ikke aner at hun er på annoncelight, det er nok en tumpe af en x fyr der har lavet annoncen. Måske du skulle gøre hende opmærksom på at hun er blevet glædespige? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
J@n38 skrev, for 31 minutter siden:

Kunne det her ikke være en falsk profil?

.....

Jeg har prøvet at skrive til profil for at se, om jeg kunne lave en aftale? Jeg fik følgende svar tilbage: "Hvad".

Hvis du mener, at der er tale om en falsk profil, så anmeld den, så kigger de på det. 

annoncelight.thumb.PNG.e749d030f59fca0a4annoncelight2.thumb.PNG.a601d4d7c345d712

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, den 27/11/2015 17.01.20:

Hvis du mener, at der er tale om en falsk profil, så anmeld den, så kigger de på det. 

annoncelight.thumb.PNG.e749d030f59fca0a4annoncelight2.thumb.PNG.a601d4d7c345d712

Sjovt nok..nu gik jeg herind for at se om denne Linda var anmeldt på nogen måde herinde de sidste dage..og BINGO..det var hun så. Jeg har skrevet frem og tilbage med "hende" siden ovenstående annonce kom på EL, og det hele er endt med at hun skriver en masse om hun er fattig studerende og mangler penge til en elregning. "hun ville gemme missen til mig,hvis jeg kunne betale hendes regning nu,og så skulle jeg ikke betale på tirsdag"...... Jeg skrev at jeg ikke kunne finde på det så længe jeg ikke havde mødt hende, og fik så dette svar,som jo gjorde mig endnu mere nysgerrig " ..så ja...hold jer væk..hun er en simpel snyder det er sikkert.

 
lindalorenzen04@gmail.com
 
Troede lige vi haavde opbygget tillid..
Så du mener jeg ikke Troværdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...