Hop til indhold
holstebronx

Når en glædes pige annoncerer med forskellige navne...

Recommended Posts

Som overskriften siger,...  Må man så i en efterlysning henvise til en evt., E. G. profil eller andet, når glædes pigerne annoncerer med forskellige navne alt efter stederne ? 

F.eks. med henblik på kontakt former. 

De har jo ikke skiftet navn?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De fleste har nok en god grund til at bruge forskellige navne. Sund fornuft bør vel herske her?

Det er vel lidt en situationsfornemmelsesting at 'afsløre' at X hos Romantica er den samme som Y hos Sexyclub, etc. Fx kunne det være pigen bruger samme billeder i annoncerne - så er hun nok ligeglad.

Men er der nogensinde grund til at "afsløre" at X hos Romantica har handlet Z på EG, medmindre hun selv oplyser det i annoncer her på sitet?

Argumentet med at det skulle være en service mht kontaktformer er lidt svagt. Hvis pigen har profil her, kan hun jo selv svare på efterlysningen med et link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil jo netop ikke komme til at skrive noget forkert :)  

Men sådan set troede jeg at et glædes pige navn, næsten var et "trademark"  for en del i hvert fald. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil jo netop ikke komme til at skrive noget forkert :)  

Men sådan set troede jeg at et glædes pige navn, næsten var et "trademark"  for en del i hvert fald. 

 

Der tager du fejl, du hedder jo også holstebronx i jydelandet men i Kbh går du jo under navnet Vesterbronx ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen bruger samme billeder, tekst og fx mail adresse, så kan jeg ikke se udfordringen i at dele informationen :)

Hvis pigen derimod benytter forskellige billeder etc udover navn, så undlader man at dele den viden :) (medmindre man har fået lov)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil jo netop ikke komme til at skrive noget forkert :)  

Men sådan set troede jeg at et glædes pige navn, næsten var et "trademark"  for en del i hvert fald. 

Det er jo ikke altid lige let for de piger, der har vagter på forskellige klinikker. 'Navnet' kan jo være optaget, når hun starter på klinik 2 osv, hvis der er endnu flere klinikker i spil. En anden grund kunne måske være, at hun har mange ugentlige vagter flere forskellige steder men ikke ønsker at reklamere med det.

Det er naturligvis også derfor, at mange har valgt at få et 'efternavn', så bliver det lettere at ha' sig eget 'navn' i fred. :grin:  Det tror jeg i hvert tilfælde, jeg kan jo ikke udtale på pigernes vegne. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...