Hop til indhold
serveU

Sara domina

Recommended Posts

Hej, jeg har besøgt Sara mange gange. Sara er en erfaren pige, og stadig villig til at lære nye ting. Hendes priser er fornuftige og hun er til at tale med. Jeg har haft nogle vilde seancer med hende og flere at hendes dejlige slavetøser. Hun har mange gæster hvor man ofte kan få langtidsbondage mens hun ordner den anden gæst.

Men som med så mange andre ting, så er det altid bedre når kemien er på plads og man kender hinanden. 

Mine sessions har det med at blive ret tekniske, hvilket hun også klarer ok. Forberedelse er nøglen til succes.

håber du får en god tur.

/MF 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft glæden af at besøge Sara og hun er en dejlig pige.  Og så tæller det på plus siden at hun er vild med at dresse sig i latex.  

Hun er ikke på niveau med Domina Anita eller D. Simone eller Lady Iris men skøn er hun nu alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal besøge hende mandag, og jeg glæder mig helt vildt! det er mit 3 besøg. og for hver gang er det levet bedre og bedre!

 

Vil klart anbefale at besøge hende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest h20

Hej ServeU. Har tidligere læst dine beretninger med interesse, da det virker til at vi meget jagter den samme type oplevelser. Jeg har besøgt Sara en enkelt gang og havde desværre ikke en positiv oplevelse - endte faktiske med at stoppe seansen og gå efter forholdsvis kort tid. Jeg er ikke tvivl om Domina Sara er teknisk dygtigt, men for mig var der 2 absolutte no-gos:

  1. Vi startede fint ud med at aftale grænser, bl.a. ikke noget der ville give længereværende mærker. Disse aftaler blev på ingen måder overholdt.
  2. Viste sig at det rum hvor seansen blev afholdt havde uskærmede vinduer med indsyn fra et stort antal beboelsesejendomme. Ingen forståelse for at det ikke var en type oplevelse jeg ønskede :)

 

Som ovenstående nok giver udtryk for så er jeg selvfølgeligt lidt bitter over oplevelsen, men jeg fornemmede ikke på nogen måde en kvalitet ud over hvad man ellers kan finde der retfærdiggjorde problemerne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...